Kan de Predictor early de nieuwe variant met middag urine?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door D83, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Zondag was de laatste en nog gekker is dat vandaag dacht he ga bellen maar heb nog een test dus getest en lijk op dat een strrep voorschijnt maar tweede plas op foto krijg ik niet duidelijk en zh gebelt uitgelgt en morgen ochtend weer testen nog wachten dus maar het kan zeize want is mooi emmy tp zeiden ze in radboud zh

2. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Kans is er nog

3. Jeetje dus nu afwachten? Waarom
    Geen bloedtest dan? Vind ze je wel hoop geven nu terwijl t mij lijkt dat je testen t nu toch echt hadden moeten aangeven..

4. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Zeiden ze doe morgen ochtend nog een keer testen met eerste urine dan bel ff . dan denk ik gaan ze bloed test kunnen doen . Zo te zien vandaag 2 de dag uit utrogestan nog geen kramp en nig geen bloedi . Toch heel licht streep waarvan ik kom ook in waar . Want gister zwaar negatief was . Zou kunnen zo zijn dat ik lang heb aangehouden pregnyl en utrogestan samen kunnen poditief geven heb ergens gelezen . Raar joh maar ben beetje gewend me mijn zei dat ik was erg apart geval :))))

5. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Dacht ik ook maar als ik goed terug kijken me vorige zwangerschap o dag 18 na eisprong had positief

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik weet niet waar je die onzin hebt gelezen, maar Utrogestan kan ECHT geen positieve zwangerschapstest geven!

Pregnyl kan wel zorgen voor een valspositief resultaat. Pregnyl wordt namelijk gemaakt uit urine van zwangere vrouwen. 5000 eenheden Pregnyl kan wel 10 dagen in je lichaam blijven en 10.000 eenheden wel 14 dagen.
    Hoeveel Pregnyl heb je gespoten?

Uitblijven van menstruatie zonder positieve test zegt niks over een zwangerschap. Zowel Pregnyl als Utrogestan kunnen je luteale fase namelijk verlengen.

7. Heb zelfs met pregnyl een keer op dag 16 nog een licht streepje gehad dus daar zijn helaas geen standaard schemaatjes en regeltjes voor.. Iedereen en iedere keer is t anders.

Maar vind dat ze je nu onnodige hoop geven terwijl
    Je je er eigelijk al bij had neergelegd. Zondag was je officiele testdag toch? Dus zit nu nu in feite 2 dagen overtijd van een geplaatste emmy? Dan had de test echt duidelijk
    Moeten zijn.

Bedoel dit niet lullig.. Maar vind t gewoon vervelend als zon ziekenhuis je hoop gaat geven.. Kom
    Dan meteen in aktie denk ik dan altijd. Want dit is dan zo killing.

8. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Be happy is niet nodig zo reactie dat weet ik ook van pregnyl ik zei ergens heb gelezen in i-net ik zeg niet dat zo is want overaal wat gelezen was de enige site daar over geschreven dat het kan . Maar tegenwordig wordt zo veel onzin dat ik mededelen of het waar is of niet waar .. Als ik het zeker had geweten was ik op het forum niet gekomen om meedelen of vragen .

9. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Indd ik was echt neergelegd en dacht ok voor volgende ronde dus moet echt een wonder zijn als het lukt maar ga me niet gek maken want miss toch mk kan zijn toch . Ben niet zo positief eigenlijk

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Punctie=eusprong op 10 mrt. Dan zit je nu op 19 dpo en had he echt al overduidelijk posi moeten tssten.
    Je ongi is nu uitgesteld door de utro. Vaak komt dit doorzetten zo'n 3-4 dagen na het stoppen hiermee.

Deel Deze Pagina