Wat doen met 1e verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bonkie, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Morgen wordt onze dochter alweer 1 jaar. Ik wil graag iets leuks doen met haar en mijn man. Gewoon gezellig iets leuks doen. Nu dachten wij eerst aan de Efteling (zijn we vaker geweest, vindt ze geweldig), maar de kans op regen is erg groot. Wie heeft er een leuk idee/tips? Alvast dank! :)

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou nou inderdaad niet naar de Efteling gaan. Veel te koud en te nat om er een hele dag te zijn en ik zelf vind het te duur daarvoor. En ook wel ver vanuit Amstelveen.

Ik zou gaan voor binnenspeeltuin of zwembad. Dat vonden ze hier allebei super met 1 jaar (daarna ook nog steeds). Dierentuin vindt zoonlief ook super, maar ook dat is buiten.

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    -zwembad
    -Ballorig ( binnenspeelplaatsen, kunnen ook andere zijn dan ballorig)
    -museum
    -pannenkoeken/poffertjeshuis

verder is er meer buiten te doen dan binnen kwa iets leuks en idd met dit weer twijfelig of je t wel zou doen vanwege t wisselvallige weer.

Succes!

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zwembad is altijd leuk voor die kleintjes. Ik zou wel iets voor binnen uitzoeken.

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Alvast gefeliciteerd :D!

Mijn meissie wordt volgende maand al 2 en vorig jaar was het echt stressen met haar verjaardag omdat we zo ontzettend veel visite kregen.. Hadden iedereen in groepjes ingedeeld zodat de visite geleidelijk over de dag zou komen, maar daar is natuurlijk niets van terecht gekomen ;). Maar nu dwaal ik af..

Ehmm ik zou denk ik ook voor een indoor speeltuin gaan! Vond/vind onze dochter geweldig en is lekker binnen, dus ook warm en droog.

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Tsja misschien moeten wij maar gaan zwemmen in Centerparcs en dan 's avonds in het pannenkoekenhuisje eten. Heb wel last van menstruatiekrampen dus ben bang (helaas dus geen brusje) dat ik het vandaag of morgen wordt en ik zwem liever dan niet.

Afstand is geen probleem, gaan regelmatig naar de Efteling :) kou maakt niet zoveel uit, ons meisje is altijd flink ingepakt. Misschien meer voor ons haha.

Binnen speelplaatsen of musea vind ik niet zoveel aan. Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag.

Deel Deze Pagina