WIe weet hoe bovenstaande merken bh's vallen? Ik heb normaal gesproken een C cup, maar tijdens korte bv-periode was E te krap geworden. En had ik minstend een F of G cup nodig. Nu wil ik er alvast één goedkoop via mp nieuw kopen (ik neem aan dat ze bij Hunkemoller geen G verkopen). Maar weet ik niet hoe ze vallen.
Tja hoe vallen ze qua maat, dat ligt zo ontzettend aan de vorm van je borsten en het model dat je uitkiest. Ik heb van Saph en Marlies het liefst F80 normaal gesproken, maar ik heb ook een F85 en een E85. Ik zou een BH altijd eerst passen, maar dat is mijn mening. En ik weet niet hoeveel geld jij normaal aan BH's uitgeeft, maar in mijn beleving is Marlies nu bepaald niet goedkoop...
Ja je hebt gelijk, eerst passen is het beste. Maar ik durf Marlies Dekkers winkel eigenlijk niet in als ik naar de prijzen kijk Daarom dacht ik om er een nieuwe via MP te kopen, en dat scheelt vaak de helft. Maar tis moeilijk gokken natuurlijk...
Ik dacht dat Marlies Dekkers maar tot C/D ging? Als ze nu ook voor de grotere borsten een lijntje heeft ben ik ook wel benieuwd hoe ze vallen dus ik lees even mee