Ik prik nu 6 dagen decapeptyl. Nu moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden, maar vanwege wat kwaaltjes heb ik vanochtend een kv gedaan (2 voor 5 euro). Nu staat er echt ongelooflijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht iets. Ik heb de test gedaan om 7 uur en dus bekeken in kunstlicht. Ook later in goed daglicht was heeeeel licht wel iets te zien. Maar lang niet zo duidelijk als de meeste vroege testers hier op de site. Bij eerdere zw-schappen testte ik op 12 DPO al licht duidelijk positief met clearblue. Kan decapeptyl een zw-test negatief beïnvloeden ???
Volgens mij, weet het eigenlijk wel zeker, kan Deca geen valse positieve test geven. Daarnaast is volgens mij een zwangerschap en Deca geen goede combi. In jouw geval zou ik dus meteen contact opnemen met je ziekenhuis! Dan weet je het maar zeker. Zij kunnen een bloedtest afnemen en samen met jou kijken: hoe nu verder? Het zou fantastisch zijn zeg!!!
Nee, dat deca geen positieve test kan geven weet ik Maar kan deca er voor zorgen dat je minder snel hcg aanmaakt en dus nega test ? Ziekenhuis deed vorige week nog geen bloedtest omdat 1 week deca niet echt kwaad kan. Volgens mij gyn. moest ik maar gaan testen als ik niet ongesteld zou worden.
Volgens mij laat de stijging van hCG zich nergens door beinvloeden maar niet iedereen maakt even snel hCG aan.
Ik ga pas bellen als ik zeker ben van mijn zaak,. en door dit streepje ben ik dat nog niet Ik wacht nog ffies af! En misschien maak ik idd niet zo snel hcg aan of ben ik gewoon niet zwanger
Ik denk ook dat deca je HSG niet kan beinvloeden (weet het haast wel zeker). Wel spannend zeg! Ik hoop dat je zwanger bent!
Hoi hoi, dat is spannend zeg! Ik ben ook zwanger geworden onder decapeptyl en was er al 12 dg mee bezig toen ik pos testte!! We waren voor de 4e IVF bezig. Ik zat maar te wachten tot de ongi kwam zodat ik de Gonal-F erbij kon gaan spuiten, maar de ongi kwam niet door... Toen ik testte was de (kv) test echt knal pos. Daarna direct gestopt met spuiten op advies zh, dat wel. Volgens mijn gyn was het niet heel erg dat ik de decapeptyl die dagen had gespoten....ook een geval 'het is nu eenmaal zo'. Inmiddels ben ik ruim 32 weken zwanger en gaat alles goed! Ik hoop het zo voor jou ook!! Liefs eef