Vragen over Decapeptyl !

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by AstridDi, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie kan de volgende vragen over decapeptyl beantwoorden?

1) Kan decapeptyl je temperatuur beinvloeden ? Dwz, de temp hoger laten, dan hij eigenlijk is/hoort te zijn zonder deca?
    2) Kan decapeptyl een vertraging van de aanmaak van hcg veroorzaken, waardoor je later positief test?
    3) Kan decapeptyl een zwangerschapstest negatief beïnvloeden? Een nega test, terwijl je wel zwanger bent?
    4) Kan decapeptyl na 8 dagen spuiten ineens klachten gaan veroorzaken als misselijkheid/pijnlijke borsten?

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik op 29 oktober ben begonnen met prikken van deca (op cd 21).

Ik word altijd op cd 27-28 ongesteld. Ik temperatuur en voor eisprong is mijn temp 36.5 en na eisprong 36.7-36.8.
    Mijn 1e verhoging was op CD 16. Wat betekent dat mijn eisprong op CD 15 was.
    Mijn LF is altijd 11 dagen.
    Echter is mijn temperatuur nu nog steeds 36.9 en ik zit inmiddels op CD29. (zie tempkaartje in onderschrift)

Vanochtend een test gedaan van het kruidvat (met het kruis), en deze gaf na 2 minuten een lichte streep (dus zwanger), maar na 12 minuten was die streep ineens een heeeel stuk lichter dan daarvoor/bijna onzichtbaar.
    Kan die aanhoudende hoge temp door decapeptyl komen?

Share This Page