Hoi mede-lotgenoten. Misschien dat sommigen van jullie mij nog wel kennen. In mei zag ik volgens mijn statistieken heb ik mijn laatste bericht geplaatst op zwangerschapspagina. Ik heb wel nog een hoop meiden van dit forum gevolgd. Ik lees elke week weer nieuws en begrijp zo goed waar een ieder doorheen gaat. De afgelopen bijna 5 jaar heb ik 8 miskramen gehad en 3 mislukte ivf pgd pogingen. Mijn vriend heeft een gebalanceerde chromosoomafwijking 11/22, wat hij ongebalanceerd kan doorgeven en wat de reden is voor alle miskramen die ik gehad heb. Mijn 9e zwangerschap die via de normale weg is gegaan, lijkt nu eindelijk de goede kant op te gaan! Ik ben inmiddels bijna 16 weken zwanger! De uitslag van de vlokkentest was goed. Ons kindje is net als mijn vriend drager van deze chromosoomafwijking maar dit heeft verder geen gevolgen voor haar gezondheid, ja we krijgen een meisje! We zijn helemaal gelukkig. Ik schrijf mijn verhaal op dit forum omdat ik iedereen moed wil geven door te gaan. Ik had nooit gedacht dat wij nog eens papa en mama zouden worden. We waren al bezig met eventueel een zaaddonor of kinderloos door het leven te gaan. Wonderen bestaan echt! Ik wil iedereen heel veel succes toewensen in deze oneerlijke strijd die zo zwaar is. Blijf erin vertrouwen! Liefs Floor
o wat leuk eindelijk over een paar maanden het wondertje waar je zo op gehoopt heb in je armen te sluiten...zo mooi word er bijna emo van
floor super z,n succes verhaal. jeetje wat heben jullie veel door moeten maken. geniet er nu maar lekker van en natuurlijk HARTELIJK GEFELICITEERD puck
Van harte gefeliciteerd! Echt een wonder waarvan ik de traantjes in mijn ogen krijg . Eindelijk worden jullie beloond voor jullie doorzettingsvermogen. Ik ben zelf net voor de 8e keer zwanger en heb hiervoor 7 miskramen gehad en van dit soort verhalen krijg ik zoveel moed en hoop! Dank je wel dat je dit wilde delen.