hoi iedereen wij zijn nu in verwachting van een twee eiige tweeling een meisje en jongen en zijn op zoek naar namen. we hebben al een dochtertje die Joy heet maar we vinden het moeilijk om er nog 2 mooie namen bij te vinden. we willen graag weer Engelse namen. en we willen geen namen met voor letter M,J,E,A een meisje dat gaat nog wel maar jongens namen vinden wij echt heel moeilijk, en dan krijg je nog dat het bij elkaar en ook bij de naam Joy moet passen. hebben jullie nog ideeën??? alvast bedankt
Joy, Bridget, Sean Joy, Victoria/Vicky/Tori, Dean Joy, Kay, Oliver Joy, Charly, Billy Joy, Noushka, William Joy, Tracy, Simon
Joy... Davy & Faye Deon & Cleo Ivor & Roxy Kyra & Ryan Leon & Nora Lexy & Trey Lily & Kyle Lois & Noel Lucy & Cody Lyle & Rose Noah & Lola Nola & Dion Nona & Deon Otis & Izzy Otis & Zoey Owen & Nova Rolf & Lora Rosa & Noah Ross & Skye Ruby & Lorn Suzy & Hugo Thom & Romy Todd & Lynn Deze namen hebben allemaal een letter met Joy overeenkomstig om Joy niet helemaal 'buiten de boot' te laten vallen ( ) en daarnaast hebben de combinaties (bijna) allemaal ook een 'eigen' letter met elkaar gemeen. (Bijvoorbeeld: Owen en Nova hebben de 'o' uit Joy maar hebben daarnaast ook de 'n' met elkaar gemeen)
hoi dames wat fijn dat jullie zo hebben me gedacht. maar ik denk dat wij er uit zijn. Het is nog moeilijk maar de namen die we nu hebben lijken goed te wennen en ook goed te combineren met de naam joy. wat ze worden ga ik nog niet vertellen dat kunnen jullie dan lezen als ze geboren zijn. maar alvast heel erg bedankt
Wat goed dat je de namen zo snel gevonden hebt! Handig zo'n forum Ik ben heel erg benieuwd, dus ik wacht in spanning af tot de kindjes er zijn! Nog wel even geduld hebben, haha! Veel geluk met de verdere zwangerschap van de twee!