Jij moet doen waar jij je goed bij voelt Hier deel ik de mening toch echt met de rest. Vind het echt vreselijk. Vind het er ook erg associaal uitzien en zelfs helemaal niet stoer of wat dan ook
Het eerste wat ik dacht was; "afschuwelijk". Sorry. Maar om het dat een beetje goed te maken; mij vriend vond hem dan weer wel leuk...
Dit is toch wel de lelijkste jas die ik in lange tijd gezien heb Vind vooral de kleuren heel lelijk, veel te fel voor een camouflage jas....
Jaiks, spuuglelijk.. Moet direct denken aan een krokodil. Sorry Vooral de kleuren, zo fel. (Vage) legerprint zou nog kunnen voor een broek, maar voor een jas zeker niet.
Ik heb helemaal geen problemen met een legerprint maar vind deze jas echt niet mooi, veel te fel van kleur
Ik heb niks tegen een camouflageprint. Dat kan soms best leuk zijn. Maar ik vind dit gewoon geen mooie jas.
Sorry, ik vind hem ook niet mooi. Ik vind de legerprint op zich niet mooi gemaakt en de kleuren veel te fel. En als gewone nette jas vind ik zoiets niet echt kunnen. Ik zie hier in de buurt wel eens jongetjes van een jaar of 9-10 soldaatje spelen. Sommigen hebben dan zo'n jas aan. Dat kan dan nog net, omdat het meer voor de fun is. Maar als gewone jas, nee.
Ik zou de kledingkeuze voor je zoontje voortaan maar aan je man overlaten als ik jou was (geintje natuurlijk) Maar ook niet mijn smaak dus....