Ik snap dat ook niet, gedragen vingino spijkerbroeken voor 20/25 euro. Daar koop je gewoon een nieuwe name it voor. Maar ja, t zal t vertoon wel zijn.
ik zou dat ook niet doen! ik heb laatst 6 vingino broeken voor mijn zoon gekocht via marktplaats voor 25 euro per stuk waren allemaal nieuw. dat is wel leuk maar een tweedehandsbroek ga ik echt geen 25 voor betalen.
gewoon kopen als je m leuk vind hoor! al zie ik dat je m al geannuleerd heb. heb voor mijn zoontje ook een leuke jas gekocht. kreeg bij t begin veel reacties dat hij te jong is voor zo'n jas. soort van heren-jas zeg maar. weet niet hoe ik t moet uitleggen maar hij ziet er heel stoer uit in die jas
Kom ik weer aan... Ik vindt hem stoer!! Zou hem voor mijn zoontje wel kopen maar dan wel meer voor buitenspel jas...voor mee naar de oki is hij iets te druk.
Beetje vreemde "iedereen over één kam scheren" opmerking: het zal wel vertoon zijn. Bij ons op het dorp hebben ze één kledingwinkel voor kinderen en daar verkopen ze inderdaad Vingino en Scotch. Heb er pas hele leuke truitjes en twee broeken gekocht, gewoon omdat ze echt superleuk zijn!! Ik was inderdaad flink wat geld kwijt, maar voor de rest van de winter ga ik naar de overkant....daar zit de Hema, combineer ik alles lekker met elkaar. Het jaar erna schuift (bijna) alles weer door naar m'n jongste. Niks uiterlijk vertoon, ik vind het gewoon leuke kleding .
Je kan niet in iemand portemonnaie kijken dus dat moeten we dan ook maar niet doen hè? Ik zag trouwens gisteren bij de Bijenkorf heel veel van die Armycoats... van alle soorten merken. Ik blijf het echt niets vinden voor kinderen.
Dat vind ik juist superleuk! Had ik ook vorig jaar en het jaar ervoor voor mijn zoon, we kregen juist heel veel complimentjes. Dit jaar maar voor wat anders gegaan (al was de verleiding wel weer groot voor wee zo'n jas), anders loopt 'ie elk jaar in bijna hetzelfde.
Juist superleuk! Hier hebben beide jongens altijd zo'n stijl jas gehad al vanaf dat ze baby waren. Altijd leuke complimenten gehad. Helaas heeft mijn oudste dit jaar eens een ander stijl jas gekozen die hij geweldig vind. Tja hij wordt ouder maar jongste heeft wel nog zo'n stijl jas. Ik houd daar van
Ts, jammer dat je hem geannuleerd hebt! Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind hem dus echt supermooi! Ik had dat dus nooit gedaan, als ik de jas mooi vind en een ander niet, nou jammer dan. Echt een mooie jas!
Maar man/vriend vond hem ook niet leuk, lijkt me dus toch wel een hele goede reden! Ik koop het ook niet als man het helemaal niet leuk vindt. Jij zet wel je zin door dan?
Ik overleg amper als ik ga shoppen voor mijn zoontje. Nu vinden wij wel redelijk hetzelfde leuk, dat scheelt. Maar ga dat dus niet eerst met hem bespreken. Andersom hoeft dat ook niet, maar gebeurd wel vaker omdat mijn vriend dan nog weleens twijfelt over maat/kleur etcetera.
Maar als jij iets koopt een trui of een jas ofzo en je man/vriend zegt oh die vind ik echt niet mooi. Houd jij hem dan of gaat het terug naar de winkel? Als ik in de stad ben en ik zie iets leuks (en kind heeft het nodig) dan koop ik het natuurlijk ook gewoon, niet dat ik hem ga bellen of eerst online ga kijken samen met hem voordat ik de stad in ga. Maar als ik iets koop wat hij lelijk vindt dan gaat het terug. Andersom gebeurt nooit, hij weet de maten volgens mij niet eens
Ik koop ook wat ik leuk vind, maar als mijn man 'grote' aankopen - zoals schoenen en een winterjas - niet mooi vindt, dan gaan ze dus wel terug. Vind het nogal raar om dat niet te doen...
De mijne ook. Ik heb een geweldig bontje voor dochter op het oog. Een witte bodywarmer, lekker fluffig, supercute... Man vindt het echt heel erg lelijk, echt heel erg. Nou, dan maar niet. Hij mag ook meebeslissen en als hij het echt zó erg vindt, dan ga ik er echt niet tegenin hoor. Ik laat 'm alleen wel elke keer weer zien als we in de winkel zijn, misschien went ie er ooit nog aan en gaat ie zelfs overstag
We hebben het over een kledingstuk. Zolang mijn zoon niet in pimpelpaars met roze stippen en hooggehakt over straat gaat is er niets aan de hand. Gelukkig is onze smaak hetzelfde, dus het is hier ook niet eerder voorgekomen, maar mocht het een keer gebeuren dan hou ik het. Ik ben ook degene die mijn zoon elke ochtend wakker maakt, verzorgd en aankleed. Hij heeft denk ik geen eens een idee wat er allemaal in de kledingkast van m'n zoontje hangt.