Persoonlijk zou ik het echt niet doen. Ik vindt het wel een echte meisjes kleur. Maar smaken verschillen natuurlijk en als jij het mooi vindt moet je het gewoon doen . Vrienden van ons zijn inverwachting van een meisje en die hebben ook de kinderkamer klaar (ze is ook al bijna uitgerekend) maar persoonlijk vindt ik dat een echte jongens kamer. Ze heeft heel leuk licht geel met groen winnie the pooh behang op de onderste helft van de muren, dus toch nog neutraal maar het bovenste deel hebben ze helemaal blauw geverfd! Ontzettend mooi kamertje geworden, voor een jongentje.. Maar dat is mijn mening natuurlijk...
Ik vind het een erg mooie kleur voor zowel meisje als jongen. Inderdaad, de foto vertoont door alle zoetsappige spullen maar zoals hier al werd gezegd; met zilver/grijs/wit is het juist erg stoer! (wij hebben een auberginekleurige kinderwagen voor onze kleine man in aantocht dus ik vind het een kleur die echt wel voor een jongen kan haha)
Ik vind aubergine een hele mooie kleur. Gecombineerd met blauw vind ik het echt niet mooi. Wat dacht je van zilver (voor een jongen)?
Ik zou het gewoon doen.Wij hebben na lang wikken en wegen besloten de babykamer gewoon dezelfde kleuren te houden als we de rest van het huis hebben. Beige, zandkleur en (donker)blauw. Wij weten het geslacht niet dus er bestaat een kans dat we een meisje krijgen. Dus die zou dan dus ook in een blauwe kamer komen te liggen.
Ik vind aubergine een stoere kleur en niet specifiek voor meisjes. Maar op de foto lijkt het wel lichter roze?