Hoi meiden, Ons kleine meisje doet het super goed hoor, ze is lief, lacht veel, tevreden, de nachten gaan goed dus niets te klagen. Maar ze weegt nu al met haar 3 maanden 7,5 kilo, vanmiddag naar het cb voor haar 2e prik. Ik heb haar vanochtend zelf gewogen dus het kan iets meer/minder zijn. Wat vinden jullie van haar groeicurve? Uploaded with ImageShack.us
Niks mis mee toch? Fijn dat ze het zo goed doet. Mijn zoontje groeide ook zo hard tot hij 3 a 4 maanden was, hierna ging het pas iets langzamer. Is nu 6mnd en weegt 8kg en is 66cm. Tot die tijd kwam hij 250 gram per week aan ofzo.
Een vriendin van mij heeft een dochtertje met *precies* dezelfde curve. Haar CB maakt zich ook geen zorgen, soms groeien bv-kindjes gewoon heel hard in het begin.
Enorme groei de eerste 3 maanden zie je veel bij borstvoeding. Meestal heb je dan ergens tussen de 4 en 5 maanden een periode dat ze niet of nauwelijks aankomen. Heb je de online bv-curve bij borstvoeding.com al ingevuld?
Hoi dirksmama, De curve heb ik als bijlage erin gezet, als het goed is moet je 'm aanklikken dan kan je 'm zien! Vandaag ook naar het CB geweest en zij zeggen ook "geen probleem" waarschijnlijk met idd een maand of 4 - 5 zal het ietwat gaan afnemen door meer te gaan bewegen. Onze eerste dochter was eigenlijk het tegenovergestelde een lange slanke denk!
Hier ook hoor, niks mis mee! Onze dochter was met 3 mnd ook 7285 gram. Bij 6 mnd woog ze 9375 gram bij 69,5cm. En inderdaad, de eerste tijd gaat het heeeeeeeel hard, de laatste 2 maanden gaat het iets minder. Ze groeit wel, alleen geen kilo in de maand meer. Niet dat dat erg is, anders kan ze niet eens zitten straks
nee zie er niks raars aan. je moet die van die kleine hier is zien..die klopt niet. en dan zou je zien dat er niks mis is met die van je kleine meid
Vriendinnetje van mij, haar dochter groeit ook zo hard. Woog met 13 weken over de 8 kg en was 64 cm. CB zei geen zorgen, het is van de borstvoeding. Haar 1e kindje had het ook en is nu een sprietje!