Wij zijn nog niet zwanger maar wel al eens aan het brainstormen voor een naam voor een jongen en meisje Ons zoontje heet Sem en in de zwangerschap van sem vond ik de namen Kyenzo,Jessey,Diëgo,Jayvano ook erg leuk maar nu ben ik niet meer zo Een leuke stoere jongens naam maar welke ??? de naam Lenn vind ik wel erg leuk en ook best appart wat vinden jullie van deze naam en kan dit bij Sem Sem en Lenn ? Of vinden jullie de naam Raff beter passen bij Sem ookal vind ik zelf Lenn toch wat leuker Maar nu dacht ik ineens Roy een leuke korte stoere naam vind ik het zomaar in een keer en vind Sem en roy best leuk bij elkaar passen wat vinden jullie hiervan ? maar Roy hoor je nu toch niet meer is toch een naam van jaren geleden toch ?
Sem en Lenn vind ik wel een leuke combinatie, Sem en Raff past ook goed, maar ik ben geen fan van de naam Raff. Tja en de naam Roy, opzich leuk maar ik herinner mij daar een vreselijk persoon bij
Ik vind Lenn niet leuk bij Sem, vind het teveel dezelfde klank hebben. Raff vind ik wel erg leuk en goed passen. Roy vind ik een verschrikkelijke naam, krijg er een beetje ordinaire associaties bij.
Sem en Len klinkt voor mij als een komisch duo Raf vind ik geen leuke naam.. klinkt zo onaf Roy.. tja, niet mijn naam. Maar Sem en Roy vind ik wel goed bij elkaar passen hoor. En natuurlijk kan die naam prima.
Het 'vriendje' van m'n dochter op het kinderdagverblijf heet Roy. Een erg lief en schattig mannetje. Dus ik heb er een positief beeld bij Ik vind het ook erg leuk klinken zo samen. Sem en Lenn lijkt te veel en zou daarom voor mij gelijk afvallen. Raff is wel stoer, maar voor mij té modern denk ik... Dus Roy vind ik eigenlijk wel heel leuk
Sem en Raff vind ik de leukste combi Raff vind ik ook een leuke en stoere naam! Roy kan wel, maar voor mij idd ook beetje van toen...
Als je die namen nou leuk vind, doe het dan! Als je meningen vraagt, krijg je die ook, maar een antwoord krijg je niet.. 1000 mensen, 1000 meningen!
Sem en Lenn, vind ik teveel op elkaar lijken. Sem en Raff, klinkt leuk. Raff vind ik niet zo mooi. Zou dan eerder voor Ralf gaan. Sem en Roy, klinkt goed! Roy vind ik wel een korte en krachtige naam, die nu heel weinig voorkomt. Vind hem absoluut niet ouderwets klinken. Kan prima!
Sem en Roy past prima bij elkaar, maar vind het geen leuke naam. Raff vind ik wel heel leuk en Sem en Lenn klinkt een beetje hetzelfde.
Ik vind dat ze allemaal kunnen! Roy is alleen niet zo mijn smaak, maar de andere twee klinken leuk! Kiezen waar je hart ligt!
hoi hoi bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn vraag Zelf vind ik van deze 3 jongens namen het mooiste de naam : Lenn ik vind dit een leuke en apparte naam raff vind ik ook leuk maar niet zo leuk als Lenn en de naam Roy idem dito wie weet tegen die tijd misschien wel hihi
Ik vind Roy een erg leuke naam. Het is wel een naam die je volgens mij jaren geleden meer zag, maar dat maakt Roy nu toch ook een aparte naam Sluit me verder aan bij JuJu, ook ik zou nooit voor rijmende namen kiezen.
Ik vind Lenn ook de leukste van de 3, maar vind het te veel op Sem lijken. Wat vind je van de volgende combinaties: Sem en Thom (of Tom) Sem en Bas Sem en Niel
Ik vind het echt niet mooi sorry....Lenn vind ik dan nog wel wat hebben maar niet bij Sem. en alle Javariro's krijg ik beetje de rillingen van. Denk dat mijn voorgangster Neil bedoeld ipv Niel of Niels? wat ik leuk bij Sem vind zijn: (hou het even bij 1 lettergreep) Luc Jef Max Jack
Ik vind Roy best kunnen hoor! Waarom niet? En als je zeker weet dat dit dé naam voor jullie is, moet je geen topic gaan openen hier, dan ga je toch alleen maar twijfelen.
Sem en Lenn vind ik idd teveel op elkaar lijken. Sem en Raff kan prima, maar Sem en Roy vind ik het leukste! Het zijn beide niet de meest moderne namen, maar wel vlot en stoer. Gewoon doen dus, als je die combi zelf ook leuk vind!