Wat dacht je van Sibel (uitgesproken met de klemtoon op bel, netzoals bij Isabel). Zo heet onze dochter namelijk Er is een forum voor nl vrouwen met een turkse partner. Een onderdeel daarvan bevat topics over mixed kids. Er is ook een lijst met alle mixed kids, waarop namen genoeg te vinden zijn! Als je de link wilt dan laat maar weten. Verder kun je eens googelen op turkse namen. Er zijn verschillende sites over te vinden.
ferdi, seyhan,onur,gökhan,emre,eren yeliz,elif,ilayda,arzu,sinem,ceyda genoeg namen via google te vinden
Ayla, yildiz (zoals mijn dochter ) Yeliz, Kardelen. jongens namen vindt ik erg moeilijk weet ik zelf ook amper
onze zoon heet Elyesa, Ishak. andere jongensnamen zoals Selim, Ilhan, Yasin, Ilyas... vind ik ook heel mooi. meisjesnamen vind ik Aylin, Aleyna, Dilara, Ilayda heel erg mooi heb thuis een boek liggen vol met turkse namen liggen met betekenis want die vind ik ook heel belangrijk. mss eens zoeken op het net.
Als wij een zoontje hadden gekregen, had hij Arda Emre geheten. Dat vind ik de mooiste jongensnamen. Daarnaast vind ik mooi: - Atakan - Atalay - Berk - Berkay - Mert - Yigit Voor een meisje natuuuuuuuurlijk Elena (is geen Turkse naam maar wordt de laatste tijd steeds vaker door Turken gebruikt) en Cemre Daarnaast vind ik mooi: - Selena - Selenay - Ceyda - Sahra - Alara - Defne
Ow trouwens, weet je op welke Turkse meisjesnaam ik echt verliefd ben? Eylül! (Betekent september) Ik vind het zo'n mooie naam! Maar om je kind nou Eylul te gaan noemen in Nederland, dat is echt vragen om pesterijen! Ik zie het al voor me, mijn dochtertje op het schoolplein en alle bullebakken van de school om haar heen die Ey lul! Ey lul! roepen! hahahahahh