Hoi dames, Wij krijgen begin april een 3e wondertje erbij. Nu was tegen ons elke keer verteld dat we een 3e meisje zouden krijgen. Niet dus! Op 7 maanden te horen gekregen dat we toch een zoontje krijgen! Dus nu op zoek naar een naam. We hebben al wat mogelijkheden en willen graag hier op verder bouwen (Is allemaal met een T maar is geen vereiste hoor! Om een of andere gekke reden kwam ik altijd bij die namen uit ) Thx! Ties Tijn Tieme(n) Tijmen Bran (Jep, met een N en op zijn plat Vlaams uitgesproken )
Wat een verrassing Bran ken ik niet en vind ik erg foutgevoelig. Andere namen allemaal wel leuk, Tijn het mooiste! Anders misschien: Mies Joes Tuur Boet Maas Jens Peet Noud Miel
Ik zou gaan voor Tijn en anders Tijmen. Wat apart trouwens dat je er met 7 maanden achter komt dat het toch een ander geslacht heeft
Zo hey, dat is apart dat ze dat nu ineens zien. Ik vind Bran heel leuk. Wat moet ik me bij een plat Vlaamse uitspraak voorstellen?
Bedankt aan iedereen al om mee te zoeken! Nanona: Naar Ties gaat ook onze voorkeur momenteel omdat die idd het mooiste staat bij Nel & Anthe. Dizzy: Idd wel heel gek maar nu konden we er echt niet naast kijken terwijl we de vorige keren elke keer een meisje zagen, ik ook trouwens. Maar zal blijkbaar een heel vertekend beeld zijn geweest omdat hij al vanaf het begin helemaal in men bekken ligt verstopt. Achja, gelukkig hadden we nog niets definitief doorgegeven als bestelling voor doopsuiker, geboortekaartje, enzo.. Shenanigans: Bran is normaal een Engelse naam maar ik hou helemaal niet van Engelse uitspraken en dus spreken wij het net hetzelfde uit al Bram maar met een N dan. Zo bedoel ik het
Bran mooi! Nog nooit gehoord maar klinkt erg leuk. En wauw na 7 maanden nog om moeten denken van geslacht! En ik vond het al lastig na een maand in de waan zijn van een 2e dochter, die een zoon bleek te zijn! Zal voor jullie wel een hele omschakeling zijn hihi. Heel veel geluk gewenst.
Ik ken een jongetje Brenn, vind ik een erg leuke naam en gaat misschien niet zo makkelijk fout als Bran. Van jouw lijstje vind ik Tijn en Ties erg leuk!
Als ik mag kiezen kies ik voor weer een naam met een N en E er in zoals de zussen Dus uit jouw lijstje vind ik Tiemen en Tijmen heel tof erbij! Of Bren / Brenn in plaats van Bran Hier wat ideetjes daarmee: Ben, Benke Bengt, Bendt / Bent Benno, Benne Bern, Bernie Bernt / Bernd, Brent Binne Boden Bonde Broen Clement, Clemens Danne Den, Denne, Dennis Deon, Deen * Eben, Ebon Edin, Eden, Edan, Edon Elan, Egan Elden, Eldin, Eldan Elian, Elouan Elon, Egon Elwin, Elvin / Elfin Enan, Enon Enar, Einar Enzo Eon Erjon Erlon, Erlin Ermin Erwin, Erwan Esben, Espen Esron Étienne Evan, Evin Ezan, Esen * Fabien Fenn / Fen, Fenne, Fenno Fermin, Fermijn Feron Ferran, Ferren, Ferrin Finne Florent Frens Gerben Gereon Gideon Glen / Glenn * Hannes Hein, Heino Henk Henrik Henry, Henri, Hendry Herne Heron Iden Inder Ingel Inse, Inke Iven * Jarne Jehan Jenne, Jente Jent, Jens Jeroen Jochen Joen Jonne, Jonte Joren Julen Julien Jurgen, Jürgen * Karsten / Carsten Kéan Ken Kevin, Kelvin Koen / Coen Lander, Leander Laurens, Laurent Leijn / Lein Lenko Lenn / Len, Lenno, Lenny Lennard / Lennart Lennon Lent Leon Levijn, Levin Lieven, Lievin Lonnie Lorens, Lorenz Lucien Luken * Mannes Manuel Marlen Marten, Maarten, Morten Maxen Meine, Meino, Meint Mellan Menno Merijn, Merlijn Merlin, Mervin Milen * Oden, Olen Onne Owen Pepijn Phanuel / Fanuel Quinten * Rainer Rane, Ranne Raven Rein, Reino, Reint Reinout / Reinoud, Reinald Renan Reneer Rens, Renze / Rense Reon Revin, Revan Rien, Rienk Rinke, Rinne Riven Roeland Ronen Ronne, Ronnie Ruben, Rumen Rune * Sander Stefan, Steffan Stellan Sten, Stein Steven Sven * Tanne, Tarne Tein / Teijn Tenne Teon / Theon Teun / Theun, Teunis Toben Toine Torben / Thorben * Valens, Valent Veron, Veran Vince, Vincent Vinnie Wander Warner, Werner Wendel Xander Ymen / Iemen / Imen Zeno En anders vind ik Teije ook een mooie optie.