ja vind demi ook een meisjesnaam hoor.. juist om demi moore... maja demi moore, heet eigenlijk anders angela geloof ik...
Van de site van spaarbeleg: Betekenis van Demi Naam: Demi Geslacht: B Verwijzing: demetrius Omschrijving: Verkorting van Demetrius. Bekend geworden door de Amerikaanse actrice Demi Moore, hetgeen verklaart waarom de naam vooral aan meisjes wordt gegeven.
Demi Deze naam is bij ons bekend als jongens- en als meisjesnaam. Demi komt van Demian zie kindernamen.nl
Het is een best veel voorkomende naam hoor voor een meisje staat ook wel vrij hoog in de top zoveel! Ik ken ook een meisje die zo heet en wij hadden het eerst ook voor een meisje, alleen nu vind ik het iets minder leuk dan voorheen!!!
Leuk Wendy, van jongensnamen staat Levi ook op mijn lijstje . Maar ja, ik moet eerst maar eens zwanger zien te worden. Het blijkt namelijk dat ik door mijn lange cyclus geen eisprong heb, daarom moet ik maar eens naar een gynaecoloog van mijn huisarts. Waarschijnlijk liggen ook nog een paar kleine vleesboompjes in de weg. Groetjes Max
ik ken ook alleen een meisje dat Demi heet. Had deze naam niet bij je topic-onderwerp verwacht, vind het echt een meisjesnaam!
Ik ken hier ook een Demi en dat is ook een meisje. Heb ook nog niet gehoord dat het voor een jongen word gebruikt, wel Demian.
Mijn collega heeft een tweeling pas gekregen...2 meiden waarvan eentje Demi heet!! (de andere Amy ) Ik vind het een echte meidennaam hoor!!
Het is voor mij ook een echte meisjes naam, want ik vind het niet mooi als een jongens naam. Maar iedereen zijn mening is anders, als jij het wel mooi vind wat let je. Gr scootermuis