Mooie naam!! En ik denk dat bijna niemand weet dat het een diertje is.. Ik wist het ook niet in elk geval. En je hebt inderdaad ook Merels en Vlinders tegenwoordig, dus ik zou me er absoluut niet druk om maken! Denk dat het de hormonen zijn Super leuke naam, gewoon doen
Ik denk dat maar heel weinig mensen weten wat een mara is en dat je het dus prima als naam kan kiezen, ook in combinatie met je achternaam. Leuke naam trouwens!!
ik weet wel wat een mara is, maar heb heb bij het horen van de naam helemaal geen link naar een dier hoor!!
Mara is een mooie naam! En inderdaad, ken de Mara's van de dierentuin, maar ach.. Zou me er niet door laten tegenhouden.
Thanks allemaal, wat een leuke reacties!! Nu twijfel 2, voorletters zijn ook bekend alleen de volgorde nog niet. T wordt M.S.R. of M.R.S... De S verwijst naar de enige broer van mijn man en de R naar mij, mijn moeder en oma. Logischerwijs kun je stellen dat de R "belangrijker" is dan de S, maar MRS is ook een afkorting in het Engels. Gelukkig vrouwelijk , dat dan weer wel...Goh ik weet de namen wel uit te kiezen he! Liefs van een hormonale twijfelmuts.
Ik vind Mara leuk. Qua klank zou ik gaan voor M.S.R.. maar al begrijp ik dat je er rekening mee houdt vind ik M.R.S eigenlijk zelf ook totaal niet storend Succes met kiezen hoor
M.R.S. schrijf je als initialen met 3 hoofdletters en de afkorting Mrs. is met 1 hoofdletter en 2 kleine letters. Ik vind M.R.S. daarom wel kunnen. Had het er niet in gezien. Het is ook geen lelijk woord ofzo (en het gaat ook niet om een jongen gelukkig). Ik vind het daarom kunnen. Ik zou het laten afhangen van het ritme van de 3 namen als je ze uitspreekt. Bijv. (fictief): Mara Rianne Sylvia of Mara Sylvia Rianne, wat loopt lekkerder? (in dit voorbeeld kan het allebei..., of nee, in dit geval vind ik Mara Sylvia Rianne toch wat lekkerder lopen, anders krijg je al die R'en bij elkaar in de buurt als je het achter elkaar zegt).
Toen ik Mara las, dacht ik gelijk; gaaf!! En ik wist ook niet dat het een diertje was, gewoon doen hoor meid!
Ik vind Mara ook een leuke naam. Maar ik zal me persoonlijk drukker maken om de betekenis, namelijk bitterheid of bittere zee, ipv dat het ook een diertje is.