Ach, en wat is er mis met een naam die ook van een knaagdier is? Altijd nog beter dan een naam van één of ander eng insect hihi
Ik denk niet dat de meeste mensen weten dat er een dier bestaan met die naam. Zelf vind ik MARE desnoods een alternatief?
Niemand weet dat toch? Als je het echt bezwaarlijk vindt kun je een variant bedenken, Lara of Maura ofzo, maar ik zou het gewoon lekker doen!!!
Ik wist het wel, kan me wel voorstellen dat je daarover twijfelt. Maar ik zou het lekker doen, want het is zeker een leuke naam!
Ja hoor, ik denk dat de meeste mensen die naam absoluut niet associeren met een knaagdier. Ik wist het tenminste niet..
Mara betekend naar mijn weten 'bitterheid' Ik wist niet dat het ook iets met dieren te maken had... Als jij het mooi vindt zou ik het gewoon doen. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die de betekenis van de naam weten.
Wauw wat een leuke reacties! Ik had niet verwacht dat er zoveel positieve reacties zouden zijn. Grappig dat ik me dan druk maak om voornaam in combinatie met achternaam en dat niemand anders dat erg lijkt te vinden. Sja je wil het goed doen he, t kind moet er toch het hele leven mee doen...
Ik vind het een prima naam. Ik kende het dier wel uit de dierentuin, zo'n grote hamsterachtig, prachtig dier. Ben gek op dat soort beestjes. En als meisjesnaam ook echt wel mooi. Staat er best wel los van.