En in combinatie met onze onze 'dierlijke' achternaam dan? Kan dat? Dat was eigenlijk de strekking van dit topic haha.
Gewoon doen want kvind het zeker kunnen en een mooie naam! Er zullen maar weinig mensen zijn die de naam zo gaan googlen
Ik was gisteren in dierentuin Amersfoort en daar hebben ze Mara's, dus ik dacht er wel meteen aan. Sorry
Ik denk dan direct aan een oudklasgenootje van de middelbare school, een aardige en lieve meid. Vond het altijd wel een mooie naam, die je niet zo vaak hoort. Ik zeg doen!
Ik denk dan direct aan een oudklasgenootje van de middelbare school, een aardige en lieve meid. Vond het altijd wel een mooie naam, die je niet zo vaak hoort. Ik zeg doen!
Maar bv Mara de Leeuw of Mara Voogels zou kunnen? Is dat niet vragen om gepest te worden? Heb net al een poll geplaatst omdat vriendlief aankwam met Marline, maar Mara blijft mijn favoriet. Aargh! Helaas kan ik de achternaam niet veranderen, dat is geen optie uiteraard. Help?
Maar zo weinig mensen weten van de dierlijke soort Mara.. Ik zou daar echt geen rekening mee houden hoor, helemaal niet als het eigenlijk de naam is voor jullie.
Kan inderdaad prima, leuke naam! Nu weet ik wel wat mara's zijn, maar ik heb geen moment die associatie bij de naam Mara gehad en ik denk dat ook maar weinig mensen weten wat een mara is. Ik zou me dus ook zeker niet druk maken over de naam in combinatie met de dierlijke achternaam. Ik denk dat ik het zelfs erg leuk zou vinden om er op latere leeftijd achter te komen dat mijn naam ook een dier is