Hallo allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een leuke jongen/meisje naam die past bij Keano...alle suggesties zijn welkom! We weten namelijk nog niet of het een jongen/meisje is. Alvast bedankt. Liefs, misspuma
Oeh ik vind 't moeilijk omdat het mijn type naam niet is.. Maar ik probeer het toch: Keano en Delano (al klinkt dat wel een beetje als een komisch duo. ) Keano en Dano Keano en Melvyn Keano en Kelvin Keano en Roy Keano en Alysha Keano en Ashley Keano en Kyra Keano en Danique Keano en Shelley/Shelli Keano en Delana
Meisjesnamen Keisha Kyra Kayla Kaylee Yana Talisha Thalina Thalia Tyena Yaela Jessica Jongensnamen Giorgi Giovanni Patrick Luciano Fabio Jamie Kayro Kian Deon Dean Dion Damian
Haha, kijk wie we hier hebben! Jij stuurde mij een pb toen ik mijn zoontje zijn naam hier plaatste, hij noemt ook Keano. Wij zijn nu bezig voor een 2de en bij ons staat de jongensnaam vast en de meisjesnaam blijft een twijfelgevalletje. Jongen; NIO (Neo was ook een optie) Meisje; LORE, KAILY, EMMA, .. Wat ik ook heel mooi vond voor een meisje is JADE (uitspreken zoals je't schrijft) maar mijn man zijn baas heeft een dochtertje met die naam. Dus doen we maar niet! Mss heb je er wat aan! Groetjes
@ eefjens: Dan wordt het té veel de pfaffs hihi, en ik vind Kenji geen leuke naam. Bedankt voor het mee denken. @ Linda86: Tja...Keano en Liam zijn allebei de namen die Debby en Nicolas voor hun kinderen hebben bij de pfaffs en om nu helemaal in de pfaffs te hangen liever niet...maar het is inderdaad een erg mooie naam. liefs, misspuma
We zijn er eindelijk uit, nu we inmiddels weten dat we een dochter krijgen. Ik zet de naam hier niet neer i.v.m. meelezers maar we zijn eruit! Liefs, misspuma
@ MissFlower: Nee, de naam staat er niet tussen. En wij zijn ook helemaal in de wolken met onze dochter op komst! Liefs, misspuma