Is dat ook zo'n enorm op elkaar gepropt geval als zoveel filialen? Zijn producten nog gewoon op voorraad of grijp je vaak mis? Mijn vriend moet vanmiddag in Meppel zijn en ik ga dan even met de kids door het centrum wandelen. Maar ik moet echt wat dingen kopen bij kruidvat, etos en action en heb geen zin om met de buggy moeilijk te moeten doen. Dan ga ik liever van tevoren nog even langs onze eigen ruime kruidvat in de stad zeg maar
Was ook mijn eerste gedachte net als de meiden boven mij dat het niet ruim is. Kruitvat en ruim bestaat niet
Wat bovenstaande dames zeggen is inderdaad ook mijn ervaring in Meppel, vaak vol met dozen e.d., maar dat is waarschijnlijk overal zo
Een beetje jammer... De enige 2 Kruidvat filialen die wel ruim en zo goed als doosloos zijn zitten in Groninhen en Assen. Ben dus maar even net hier geweest. Vanmiddag maar langs de Etos in Meppel voor de rest haha
Ik vind de kruidvat in Meppel niet prettig, zelfs die bij ons in Steenwijk is ruimer opgezet (in de zin van er staat minder troep in het gangpad).
Ik vindt het een ramp.. Bijna dagelijks zijn de dames daar vakken aan het vullen op deze manier; Ze gaan zitten op de grond voor het schap, alle producten die in de schappen moeten staan uitgebreid om hun heem op de grond waardoor ze de gangpaden compleet blokeren. Vaak loop ik vloekend met de kinderwagen door de winkel omdat de luiers/fv achterin de winkel staan.
Ik heb hem niet eens gevonden, waarschijnlijk iets verder de straat in en ik was al helemaal klaar met meppel Ik ben nog wel bij de hema geweest, maar dat assortiment vond ik weer erg karig. Als ik jouw omschrijving zo lees, klinkt het als de kruidvat bij mijn winkelcentrum in de wijk. Echt enorm vreselijk. Als je er precies om 9:00 uur naar binnen loopt staan er nog volledige wagens volgeladen in het gangpad, overal kratten...
Met een (kinder) wagen is het helemaal geen doorkomen aan. En ook als klant elkaar passeren gaat haast niet, zo smal en volgepropt is het.
Hij zit in het overdekt gedeelte waar de v&d ook zat. Maar indd meppel wordt steeds minder, wij shoppen altijd in zwolle, hoogeveen of arnhem.
Welke in Assen? Die in het stadscentrum? Want die hier in de wijk is ook een drama. Ware survivaltochten moeten ondergaan daar toen de kinderen nog in de kinderwagen/wandelwagen zaten.
Ben het niet helemaal met je eens steenwijk heeft bij toeren de boel ook best vol staan. In Meppel is het wel erger
Persoonlijk vind ik die in het centrum beter dan Marsdijk. Maar "ruim" is de vergelijking waarmee je hem maakt