baby 5 maanden omrollen in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaLara, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ons meisje van 5 maanden rolt zich nu om, ook in de bedje als ze wakker wordt. Na een poosje wordt ze dan moe en laat ze haar hoofdje zakken. Maar ze gaat niet echt liggen, althans zover komt het niet, dan hoor ik haar kermen en rol ik haar terug. Ze heeft nooit op haar buik geslapen omdat ze dat heel onprettig vindt, legt haar hoofd dan ook niet neer. Maar ik ben dus bang dat ze te vermoeid raakt, in de matras zakt en haar hoofdje niet opzij draait. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

X Lara

2. misa

misa Niet meer actief

Vertrouwen hebben in je kindje. Als ze zich kan omdraaien, dan is ze ook sterk genoeg haar hoofd te draaien. Dit zijn lastige momenten waar je als mama en baby even doorheen moet. En qua niet slapen op de buik, dat kan erg veranderen. Maar lukt het niet, dan steeds terugdraaien, hoe lastig ook... Vastleggen kan ook gevaarlijk zijn en vooral de ontwikkeling tegenhouden.
    Succes!

3. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Heeft ze een slaapzakje aan? Ik koop voor mijn dochter extra lange, zodat ik het einde net achter het matrasje kan stoppen. Lakentje lekker strak ingestopt en madame kan hier niet meer draaien!

Deel Deze Pagina