Zou ik me zorgen moeten maken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hophop, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels 5 weken zwanger. Na een miskraam en daarna een goede zwangerschap nu dus weer zwanger. Afgelopen week veel getest. Alleen de cb digital blijft op 2-3 hangen. Had hem wel op 3+ verwacht ondertussen. De streepjes testen kijken wel op te blijven lopen. Heb heel licht bloedverlies, wat roze en/of bruin bij het afvegen... Stomme cb! Hopelijk maak ik me zorgen om niks!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      10
  2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Nou die van 8-10 knalt lekker hoor!!! Is dik opgelopen..!
    Kan ook oud bloedverlies zijn toch, hoor wel meiden daarover...

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meid je allerlaatste testen knallen echt van het scherm af! De cb is vanaf een bepaald gemeten hcg 3+ je kan daar dus bij wijze van net 1 onder zitten en dan heb je nog 2-3. Bloedverlies is wel balen zeg :( zo lang het maar niet helder rood wordt kan het er prima bij horen. Maar je testen zijn iig knal. :D

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij mij was cb bij 5 weken ook 2-3. Pas met 6 weken 3+. En inmiddels 5 goede echo's gehad.

5. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Hij is super knal meid! Je moet je niet zo vastpinnen aan de weken van de cb. Nergens voor nodig, gewoon hartstikke zwanger

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    eigenlijk zouden ze alleen hierom al die CB van de markt moeten halen, want je maakt je zooo onzeker terwijl dat 9 van de 10 keer gewoon echt niet nodig is, ook licht bloedverlies hoeft niets te betekenen, je testen knallen van het scherm af meis en ik zou echt willen zeggen stop met testen zwanger dan zwanger kun je niet worden ;)

7. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooo ik ben zo slecht hahaha. Toch nog even getest met wat middag urine en nu wel de 3+ op de clearblue. Wat verschrikkelijk dat ik me daar zo aan vast houd. Met miskraam bleef ie op 2-3 hangen en met de goede zwangerschap ging ie door naar 3+ en naar uiteindelijk dik 40 weken.
    Ik zal toch maar wat hoop gaan kweken op de goede afloop en een mei/juni baby'tje 😁
    Tnx lieve meiden die me zo goed de spiegel voor houden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,4 KB
      Weergaven:
      1
  8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Nu lekker genieten! Prachtige testen hoor!

Deel Deze Pagina