Inmiddels 5 weken zwanger. Na een miskraam en daarna een goede zwangerschap nu dus weer zwanger. Afgelopen week veel getest. Alleen de cb digital blijft op 2-3 hangen. Had hem wel op 3+ verwacht ondertussen. De streepjes testen kijken wel op te blijven lopen. Heb heel licht bloedverlies, wat roze en/of bruin bij het afvegen... Stomme cb! Hopelijk maak ik me zorgen om niks!
Nou die van 8-10 knalt lekker hoor!!! Is dik opgelopen..! Kan ook oud bloedverlies zijn toch, hoor wel meiden daarover...
Meid je allerlaatste testen knallen echt van het scherm af! De cb is vanaf een bepaald gemeten hcg 3+ je kan daar dus bij wijze van net 1 onder zitten en dan heb je nog 2-3. Bloedverlies is wel balen zeg zo lang het maar niet helder rood wordt kan het er prima bij horen. Maar je testen zijn iig knal.
Hij is super knal meid! Je moet je niet zo vastpinnen aan de weken van de cb. Nergens voor nodig, gewoon hartstikke zwanger
eigenlijk zouden ze alleen hierom al die CB van de markt moeten halen, want je maakt je zooo onzeker terwijl dat 9 van de 10 keer gewoon echt niet nodig is, ook licht bloedverlies hoeft niets te betekenen, je testen knallen van het scherm af meis en ik zou echt willen zeggen stop met testen zwanger dan zwanger kun je niet worden
Oooooo ik ben zo slecht hahaha. Toch nog even getest met wat middag urine en nu wel de 3+ op de clearblue. Wat verschrikkelijk dat ik me daar zo aan vast houd. Met miskraam bleef ie op 2-3 hangen en met de goede zwangerschap ging ie door naar 3+ en naar uiteindelijk dik 40 weken. Ik zal toch maar wat hoop gaan kweken op de goede afloop en een mei/juni baby'tje 😁 Tnx lieve meiden die me zo goed de spiegel voor houden.