Hoi dames! Het onderwerp zegt het al... We kunnen niet kiezen! We verwachten een meisje en hebben al een hele tijd 2 namen in ons hoofd die we allebei leuk vinden... Wat vinden jullie leuker? Kenzie of Hope?? Groetjes
Beiden niet mijn smaak. Hope vind ik niet mooi. Kenzie meer een naam voor een bouvier. Dan nog liever iets als mmmm ja wat? Naar welke naam gaat jouw voorkeur t meest? Xxx
Ik sluit me aan bij bovenstaande..Hope vind ik zo Amerikaans en Kenzie is meer een naam voor een hond ja. Maar als ik moet kiezen dan toch Hope.
Als ik echt zou moeten kiezen dan ga ik maar voor Kenzie, maar ik vind ze geen van beide leuk. Ik houd helemaal niet van dat soort namen.
Kenzie vind ik een hondennaam, Hope vind ik te zoetsappig/Amerikaans oudbollig dan zou ik eerder voor Faith gaan. Wat vind je van Megan, Faith, Faye, Abby, Izzy, Emmy, Jillian, Novaly, Esmay, Macy, Joann, Caitlyn, Aileen, Skye, Hayley, Ann-Lee, Amy-Lee?
Bedankt allemaal! Zelf vind ik Neveah ook erg mooi maar dat vinc vriendlief niks... Mlkids vind faith of maci ook wel erg leuk eigenlijk! Ohhw het is zo moeilijk haha!
Ik vind t ook beide niet zo. Kenzie is voor mijn gevoel niet af: komt vast van MacKenzie? En Hope is wat dramatisch naar mijn smaak. Al zou ik er wel aan kunnen wennen. Maar in diezelfde lijn: misschien is Joy(ce) iets voor jullie?
Ik ken 2 zusjes die met de naam: Faith & Skylar. Hope als 2e naam vind ik oke maar als eerste naam vind ik het niks. En Kenzie hmmmm ook niet zo.