Gemiste ronde???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yara06, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik wilde er eigenlijk niet aan beginnnen maar aangezien ik een aantal testjes heb gekregen deze maand toch maar geprobeert....

volgens mijn berekeningen heb ik morgen mijn ei.....tenminste ik ben netjes om de 28 dagen ongesteld vandaar dat ik het daarop berekenen.

Maar tot nu toe geven mijn testjes van (Clearblue dig.) helemaal geen :) aan. Ik begin nu te twijfelen, kan je ook een ronde helemaal niks hebben of kan het bijvoorbeeld ook de 18 of 20e dag zijn, ook als je om de 28 dagen ongesteld bent?? Dan moeten we nog ff doorklussen:D wat ook geen bezwaar is hoor.

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

als je op je 28ste dag ongesteld word
    dan heb jij je ei op de 14e dag
    het kan ook eens voor komen dat je misschien toch later je ei hebt en dus ook later ongesteld word...
    als jij je ei pas op 20e dag krijg zal je pas ongeveer op dag 34 ongesteld worden...
    14 dagen door tellen als je je ei hebt gehad
    succes meissie

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Het kan ook zijn dat je een kortere luteale fase hebt, dus dat het aantal dagen tussen je ei en NOD geen 14 dagen is maar bijv. 11. Dan zou je dus op dag 17 je eisprong hebben, dus de dag ervoor ongeveer een positieve ovu-test. Ik zou dus even doortesten als ik jou was. Succes!

4. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    Oke dan ga ik nog ff doortesten. Dank jullie wel

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb ook een cyclus van 28 dagen en mijn eisprong was altijd op/rond dag 16.
    Dus ik had een luteale fase van 11-12 dagen!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik had vorige maand een cyclus van 28 dagen en mijn eisprong pas op dag 18! Lekker doorklussen dus!

Deel Deze Pagina