Ha dames, Het is vast al eens gezegd..maar toch nog maar eens dan Ik wilde deze maand geen ovulatietesten gebruiken, om te kijken of ik mijn eigen lichaam goed kan inschatten. Gisteren véél slijm, dus ik dacht ik doe een testje van de action, spierwit. Vandaag ook ovulatiepijn, dus ik dacht, of de test faalde of ik ken mezelf toch niet zo goed als ik dacht. Nog een action test: Echt helemaal wit. Dat heb ik bij andere merken nooit en ik heb elke maand wel ovulatiepijn. Dus toch nog maar een clear blue gedaan, dikke vette Geen actiontesten meer voor mij, blijkbaar kan ik beter op mijn lichaam vertrouwen
Bizar he, daar waar jij een omo witte test heb tijdens je ovulatie werd de mijne van action gister binnen no time hartstikke positief. Er valt geen pijl op te trekken.
Ik denk ook niet dat het per persoon scheelt, maar per doosje testen. Ik heb namelijk in het begin (4 maanden terug) wel positieve testen gehad van de action. Maar dat maakt ze dus wel onbetrouwbaar, want iedereen kan zo'n doosje tegenkomen en je weet nooit wanneer!
Even nog de proef op de som genomen en uit dat doosje en uit een nieuw doosje een test gedaan met dezelfde urine. Doosje 1 weer spierwit en de controlestreep knal (zoals ik bij een negatieve zwangerschapstest van action heb), andere test licht streepje en roze controle streep zoals ik gewend ben bij ovulatietesten. Ik heb nu het gevoel dat het of gewoon een doosje foute testen zijn of zwangerschapstesten. Ik bewaar ze natuurlijk wel om dat te testen.
ik heb ze 1 maand geprobeerd, maar vond ze absoluut niet betrouwbaar genoeg.. zal vast een paar keer misgegrepen hebben maar is voor mij reden om ze niet meer te kopen (al is de action letterlijk om de hoek hier!) ik bedoel.. deze periode is al zo vol onzekerheden en ik weet wel dat een ovulatietest alleen aangeeft dat je een mogelijke ovulatie hebt, maar dan wil ik wel zeker van die testresultaten zijn! anders koop ik ze wel gewoon niet
Ik ben super tevreden over de ovulatie testen van de achtion ! Altijd super duidelijk . Jammer dat het niet bij iedereen is Maar dat is ook zo met de zw testen , ik vind die van kruidvat bijv Heel slecht geeft nep streepjes en de ander heeft er wel positieve ervaringen mee