Aflezen Predictor, ik twijfel

Discussion in 'Zwanger worden' started by soscastoa, Mar 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soscastoa

soscastoa Lid

Mar 3, 2008
    32
    0
    0
    Bollenstreek
    Vandaag een predictortest gedaan en volgens mij is het een negatieve uitslag. Maar ik twijfel een beetje.

De eerste minuten was er geen streep te zien. Na 4 minuten verscheen pas de controlestreep en na 15 minuten verscheen er een witte (?) streep in het testvakje! Rechts van de witte streep is een heel vaag roze streepje te zien, volgens mij de verkleuring van de achtergrond (ingedroogd?). Die witte streep is volgens mij duidelijk de indicatorstof die niet is verkleurd. Vandaar negatieve uitslag, denk ik...

Maar ja, ik twijfel heel erg! Ik ben nu een week overtijd en geen spoor van ongesteldheid.

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Kan je een foto van je test in je album plaatsen? Dat zal duidelijker zijn denk ik!
    Want op dit moment zou ik je niet kunnen helpen hoor.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik zou een nieuwe test doen, want zo weet je niks.

4. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    K zou ook een nieuwe doen helmaal omdat de controlestreep zooo lang op zich liet wachten. Is wellicht niet helemaal goed gegaan....

5. soscastoa

soscastoa Lid

Mar 3, 2008
    32
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb helaas geen foto van de test gemaakt.

Maar zo'n test is toch 99% betrouwbaar? Ik lees wel vaker dat er meerdere malen getest moet worden voordat er een duidelijke uitslag is. Ik denk dat ik nog een week wacht. En als ik dan nog niet ongesteld ben maar voor de tweede keer een Predictor doe. Pfff wat een onzekerheid!

6. soscastoa

soscastoa Lid

Mar 3, 2008
    32
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke, dus het is niet duidelijk een NIET ZWANGER uitslag? :eek:

7. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Nou als de controle streep etc niet binnen de gestelde tijd komet of niet duidelijk is, dan is het niet geldig... en kun je dr iegenlijk geen conclusies aan verbinden.

En bij een goede test die betrouwbaar is, hoef je, als je overtijd bent, echt niet meerdere tests te doen als alles binnen de gestelde termijn verschijn t hoor :D

Hahha maar vaak test je zelf nog een keer omdat je t bijna niet kunt geloven ;)

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    witte streep is al niet goed, moet toch gekleurd zijn?

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Klinkt alsof de test niet goed gewerkt heeft.
    Als je ZO lang moet wachten is ie gewoon niet goed.

Ik zou een andere doen als ik jou was.

10. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Klopt...leek mij ook hoor...maar sowieso omdat alles ook zooo lang duurde ;)

11. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Ik heb zelf vandaag een predictor ovu test gedaan en bij mij kleurden de lijntjes allebei paars/rood zeg maar, ze werden niet eerst wit, dus ik denk ook dat er iets niet goed gegaan is ;)

Ook stond er bij mij in de gebruiksaanwijzing dat als je de test na meer dan 5 min afleest niet meer betrouwbaar is, maar of dat voor de zwangerschapstest ook is weet ik niet ;) (had ik even geluk dat ie voor die tijd al posi was :) )

12. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik zou de digitale test doen. Ik twijfelde zelf ook, terwijl de test duidelijk positief was. Bij de digitale test staat er zwanger of niet zwanger. Duidelijker kan niet!

13. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Klopt maar dan moet je niet zoals sommigen hier wel eens doen, die een negatieve uitslag niet geloven, het ding open maken en naar de streepjes gaan kijken :)

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    of 5 :oops: :D

Ik denk dat hij niet goed gewerkt heeft.
    Je kan altijd een clear blue digitaal kopen, die zegt "zwanger" of niet zwanger"

Geen gedoe met streepjes.

15. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hahahah klopt..maareh dan niet doen wat ik nog boven jou posting had getypt ;) :)

Share This Page