ik heb echt geen idee wat de afmetingen van ons huis zijn weet alleen dat de woonkamer 12 meter lang is maar de breedte heb ik ook echt geen idee van... wat ik wel weet is dat wijzelf een grote slaapkamer hebben, de baby ook een (redelijk)ruime slaapkamer krijgt (zie album) en we hebben nog een extra slaapkamer. Vind het wel groot zat eigenlijk. Maar het is inderdaad maar net wat je gewend bent. op zich als er een bedje en een commode in je baby kamertje past is het al groot genoeg toch? Doe gewoon lekker waar jij/jullie je goed bij voelen voordeel van nu verhuizen is wel dat je straks niet meer hoeft te verhuizen als de kleine er is succes meis!
ik woon in een flat van niet schrikken nog geen 60 vierkante meter en het gaat wel maar is ook net te doen. alciia heeft een eigen slaapkemer en wij ook en in de huikamer is er nog genieg speelruimte voor alicia. wel merk ik dat het krap wordt nu en daarom hebben we 2 maanden geleden besloten om te kopen en begin augustus is het zover en gaan we naar een groote woning met 3 slaapkamers, apparte grote eetkeuken en een woonkamer van 8 bij ruim 3 . ook hebben we een flinke plaats (nu 2 balkonnen van 2 bij 1? van 16 bij 5 meter en ben helemaal blij. het kost wel wat en hebben flink wat minder te besteden in de maand staks maar we gaan het redden en het is ook zoveel fijner voor alicia. Het si dus zeker wel te doen maar het is inproviseren. zo hebben wij geen eettafel en staat er in de kleine woonkamer 1 computer, 2 en 3 zits bank, een tv meubel en de box en dat was het. meer ruimte is er niet want dan zou alicia niet meer kunnen spelen alicia hefet een grote slaapkamer en daarvan is het voordeel als je gelijkvloers woont dat daar ook gespeelt kan worden
Wij wonen in een appartement van 68 m2. Met een leuke woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer met wc en een hoekkeukentje. Niet erg groot allemaal, maar ruimte genoeg omdat het prettig is ingedeeld. Wij hebben gekeken voor een appartement van 80 m2 maar dat leek kleiner door de onprettige indeling. Ik zou niet weten waar we ruimte te kort gaan komen met één kindje. Het scheelt dat we beneden een ruime berging hebben waar we de kinderwagen e.d. eventueel neer zouden kunnen zetten! Ohja, we zitten trouwens op de bovenste verdieping (5e) en hebben een lift
dit scheeld zeker. ik woon 4 hoog zonder lift en kan je zeggen dat boodschappen doen en een kind van nu 10 kilo zwaaar is om naar boven te tillen maar het lukt me wel
Ik woon in een ruim apartement van 105 m2, op de 4de etage met lift. heb 3 ruime slaapkamers, ruime keuken, luxe ruime badkamer met ligbad en aparte douchecabine, ruime woonkamer (35m2) en een balkon over de hele breedte. 1 slaapkamer voor ons, 1 voor de toekomstige baby en dan nog 1 waar nu computer instaat en boekenkasten, die kan eventueel voor een 2de gebruikt worden. Verder heb ik nog een hele lange ruime gang. het enige wat ik soms mis is een tuin. maar om nou naar een veel duurder huis te gaan, waarbij de oppevlakte van het huis vaak niet groter is, (soms vaak kleiner, bij ons in de omgeving) en de woonkamer klein is de keuken klein en vaak gelijk bij de woonkamer zit, wat wij dus niet mooi vinden. blijven wij voorlopig met zijn bijna 3-en in dit appartement zitten. voorlopig dus geen plannen om te verhuizen. en dat moet prima gaan met zijn 3-en. Vroeger woonde ik in flat, van 70 m2, met 3 slaapkamrtjes met zijn 6-en. we sliepen toen met zijn 2-en op 1 kamer. mijn schoonzus woont in een 4 kamerappertement met 3 slaapkamers van 70 a 80 m2 met 2 grote kinderen (15 en 10) en ook dat gaat prima. Het is maar net hoeveel eisen je stelt en waar je tevreden mee bent. ik ben met mijn superde luxe grote appartement voorlopig nog wel tevreden.