OMG! Ik verbaas me echt iedere x weer wat voor een rare mensen er op deze aardbol rondlopen! Wat is dit voor een raar mens?? Is het iemand die je links kan laten liggen? (in mijn ogen kan dit bij iedereen en zou ik deze dame dus ook echt niet meer hoeven zien!) Pfft kan beter niet teveel typen, want ook ik ben plaatsvervangend woest en zou nu dus ook echt een kreng worden!
Maar je had al betaald! Dan spoor je m.i echt niet, wat een kreng... Zijn er meer mensen bij wie ze dit soort streken misschien ook levert?
Is het je schoonmoeder?! Serieus, dit 'vrouwmens' zou ik voor eens en altijd uit mijn leven bannen! :x
Wat is zij van jou dan? Een goede vriendin of gewoon een kennis ofzo? Het is inderdaad erg asociaal wat zij gedaan heeft.
Nou mijn b*k valt letterlijk open, wat een onopgevoed respectloos mens. Walgelijk zeg, ik had er wel werk van gemaakt. En op 1 of andere manier genoegdoening gehaald, want anders blijft het me dwars zitten en dat is mij zo'n troelala niet waard.
Heb alleen OP gelezen. Maar het lijkt wel een vooropgezet plan. Eerst geld vragen en dan niet komen opdagen. Zou een hartig woordje met haar spreken en mocht dit niet het gewenste resultaat geven het contact op een heeeeeel laag pitje zetten.
Dat je je ook serieus afvraagt of dit misschien iets wat onbeschoft is... Dit is gewoon asociaal! Wel bijzonder hoe je daarover twijfelt, ik was echt zwaar uit mijn slof geschoten
Ook alleen de OP gelezen, maar zou woest zijn. Zou toch echt wel mijn geld terugeisen en wel nu meteen. En dan niet via de telefoon maar gewoon langsgaan. En dan ook de vriendschap opzeggen. Zulke vrienden ben ik liever kwijt dan rijk.
Nou dat ben ik toch niet met je eens, je hebt haar namelijk een meer dan ruime vergoeding gegeven (4x zoveel als de kosten) om gebruik te maken van die desbetreffende auto met chauffeur! Het is dus van haar kant het verlenen van een betaalde dienst, die ze niet nakomt. Kun je evt een ticket of sms/berichtje/telefoondata laten zien, want daarmee kan je namelijk bij de politie aantonen dat ze je opgelicht heeft... In wat voor relatie staat ze eigenlijk tot jouw?
Jezussss, ik ben echt helemaal gek hier!! We kunnen haar ook even met z'n allen een bezoekje brengen. Op de brandstapel!