Oh dit zou het allerslechtste in mij naar boven halen! Ik weet niet wat je relatie tot die trut is, maar ik zou al plannen smeden om het haar flink betaald te zetten.
Wow. Wat is je relatie met haar? Ik zou het hier serieus niet bij laten zitten. Ze mag dat geld gewoon weg niet houden, want ze is de gemaakte afspraak niet nagekomen, hoe simpel is het?! Succes met je wraakactie.
ik zou er niets meer over zeggen.. en doen alsof het ' normaal ' is.. dan over een maand vragen of je 20 pond mag lenen van haar.. zogenaamd voor een noodgeval.. en dan gewoon niet meer terug geven.. ik denk niet dat je je geld op de normale manier terug kan vragen aan een persoon die zoiets doet
zou daar misschien wel op ingaan om haar eens flink de waarheid te vertellen. En ntl nix vooraf betalen en ook niet achteraf, je had t immers nog tegoed.
Vreselijk onbeschoft! Banden leesteken zou ik niet doen. Leeg laten lopen vind ik dan wel weer grappig. Daar richt je verder ook geen schade mee aan. Ik ben ook benieuwd naar de relatie tot deze persoon.
Eigenlijk is het ook stelen ja.... maar volgens mij valt dit niet onder stelen, maar onder oplichting. Ik zou zeggen dat als je je geld niet terug krijgt, je genoodzaakt bent om aangifte te gaan doen (en dit dan ook doen). Geen zin? Je hebt betaald voor een dienst, dus ze had een verplichting. Trouwens.... een bekende vraagt geen extra geld, alleen benzinegeld. Laat haar je anders wel nog een keertje brengen. Als ze je afzet loop je gewoon naar buiten zonder iets te zeggen en zonder te betalen. Heb je je ritje terug. En als het kan flik je hem dat nog een keer.
Jeetje wat een asociaal mens Daar zakt mijn broek vanaf ( en ik zit nog wel op de bank ) Dit kan toch gewoon niet. In welk opzicht ken je haar? Ik zou iemand die ik ken echt nooit 3 uur naar huis laten lopen. Ik vind het gewoon te schandalig dat iemand dit jou aan durft te doen. Het is echt oplichting hoor. Je hebt geld betaald maar krijgt er niks voor terug. Echt heel zuur dit. Het liefst zou ik haar hersens in willen rammen en daarna nooit meer iets mee te maken willen hebben. Dat ze ook nog aan durft te bieden om je een andere dag weg te brengen.. Had ze dit de eerste keer ook zelf aangeboden? Dan vind ik het schandalig dat ze daar ook nog geld voor durft te vragen. Als ik iemand aan bied om ergens heen te brengen, doe ik dat vrijwillig en niet om er ook nog geld voor te vangen. Jeetje dit is echt niet normaal hoor.
Ik zie het niet als stelen, maar als een gevalletje first class piss taking.... Ik zou daar geen tijd meer in steken, tenzij het uiteraard om naaste familieleden gaat, in welk geval ik in elk geval nooit meer om een lift zal vragen...
Oplichtster! Thats for sure.. Zou het geld terug gaan eisen. Ja haar auto maarde afspraak was dat ze je kwam halen en dat heeft ze niet gedaan. Zij een b*tch, dan moet je het ook wezen. In zulke situaties moet je wel. Sommigen kwallen brengen het slechtste van je naar boven ....
Nou dat zou iemand zijn die ik nooit meer zou spreken Wat afschuwelijk onbeschoft, asociaal en meer in die trant!
Mocht je nog ooit met haar verder in zee gaan kan je die mooi terugspelen! Jouw geld dus jij bepaalt waneer je haar betaalt (achteraf lijkt me beter) en hoeveel je ervoor uit wilt geven.
Ik begrijp niet zo goed waarom je haar opnieuw 15 pond zou moeten betalen als ze je maandag wegbrengt?
Zeker! Je hebt geld betaald voor een dienst. Dit was een mondelinge afspraak, dus bindend. Je hebt recht op je geld terug. Maar ja, hoe bewijs je dit? Heb je iets zwart op wit, bijvoorbeeld in mail, sms of whatsapp? Waarin staat hoeveel jij betaald hebt, wat zij daarvoor zou doen en dat zij haar afspraak niet is nagekomen? Dit kun je alsnog doen natuurlijk. Door een berichtje te sturen met daarin: Zeg, jij hebt op die datum voorgesteld om mij op te komen halen en wilde daar 20 pond voor hebben, die ik je toen en toen gegeven heb. Dat jij uiteindelijk geen zin had om me op te komen halen en ik 3 uur terug moest lopen is één ding, maar ik wil dan toch zeker wel mijn geld terug. Wanneer krijg ik die 20 pond terug?
Ik zou nog een keer een afspraak maken om mij ergens naar toe te brengen en dan natuurlijk wil ze eerst weer geld zien, opmerking maken dat ze het naderhand krijgt omdat je niet weer wilt dat ze niet opkomt dagen. Als je nu wel gebracht wordt, zou ik tegen haar zeggen als je er bent, zo hier heb je het geld (1 centje) en de rest heb je al gehad! doei!!!!!