Kan dit autisme zijn?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Drieka, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit dus....

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik lees niet direct autisme, kan net zo goed de leeftijd zijn.

En over het verwennen.. Je zegt het zelf al maar toch: je kunt er niks over zeggen tot je zelf kinderen hebt. (Geboren kinderen ;) )
    Ik heb 13 jaar met kinderen gewerkt, was heel streng en ik zou dit en dat nooit zo doen, nooit verwennen etc..
    Nou mijn oudste werd geboren en ALLES was ik nooit zou doen doe ik heeeeeel vaak. Op de een of andere manier is het gewoon anders.

3. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Mijn dochter zou niet reageren met gillen etc, maar die zou zeker geen zin hebben in haar feestje. Ze is erg introvert. Ik had haar waarschijnlijk ook twee uur op schoot kunnen houden en dan nog was het niet veel geweest. Persoonlijk zie ik het bij haar niet als verwennen. Ze is gewoon ietsje anders dan gemiddeld, houdt niet van in het middelpunt staan en speelt liever niet met (on)bekende kindjes. Wel met dr zussen. Dat is echt vertrouwd denk ik.
    Ach, wat andere al zeggen lastig te beoordelen. De moeder zal zich vast ook ongemakkelijk hebben gevoeld en drie dagen feest is wel erg veel. Zeker alsnhij niet zoveel prikkels aan kan. Mijn dochter zou het op dag 1 al moeilijk hebben!

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina