Verrassing voor man

Discussie in 'De lounge' gestart door Ir3n3, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Oh dames, ik moet het even kwijt! Aangezien ik het thuis niet kwijt kan. Ik heb zojuist een verrassing geboekt voor mijn man. We gaan op 12 september, als we twee jaar getrouwd zijn, naar de Efteling. We verblijven in het Eftelinghotel in de Fata Morgana kamer. Super luxe! Oh oh, nu moet ik tot die tijd mijn mond houden. Ik ga hem lekker ontvoeren die dag!:)

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ooo wat leuk! maar wat moet je nog lang je mond houden!!! Moeilijk!

Alvast veel plezier!

x

3. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Haha, inderdaad. Echt heel moeilijk. Maar het lukt me gewoon, zijn reactie zal dan echt geweldig zijn als we daar aankomen!

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat lief! En leuk! Heel veel plezier saampjes!!En gefeliciteerd hahaha

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Leuk zeg! Veel plezier, nog een paar maanden aftellen! Ik zit net online kaartjes te bestellen voor het Kiss concert om hem daarmee te verrassen. Kick ook echt altijd op dat soort verrassingen, al heel wat stedentripjes gemaakt in Europa en hem telkens ontvoerd met een vliegtuig naar Londen, Bratislava etc. Echt ontzettend leuk om te doen! Nu eens wachten totdat hij een keer het initiatief neemt, haha.. maar goed... denk dat hij het andersom gewoon erg relaxed vind ;)

Ontzettend veel plezier!

6. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ken het helemaal Julia6! Heb met kerst een reisje naar Londen cadeau gedaan. Daar gaan we in maart naartoe. Maar ja, dat hoefde ik minder lang voor me te houden.:)
    Heel erg leuk om te doen. En nu ga ik hem ook echt ontvoeren, dus dat is nog extra leuk. Haha, je weet waarschijnlijk precies hoe ik me nu voel.
    Ik heb al wel ingecalculeerd dat het wellicht geen achtbanen worden mocht ik zwanger zijn. Maar er is genoeg ander leuks te doen in de Efteling.

7. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb trouwens nog een hele gekke vraag misschien, maar hoe zit dat eigenlijk als je zwanger bent? Zit nu namelijk echt te denken wanneer we dan weer echt kunnen beginnen met klussen. Want straks is het meteen raak en dan lig ik bijna te bevallen als we naar de Efteling gaan. Dus ik dacht zelf dat we dan het beste in mei konden beginnen. Mocht het in één keer lukken, dan ben ik 4 maanden zwanger. Ik heb eigenlijk het beeld dat ik niets meer kan als ik zwanger ben. Pff, ik ben veel te erg aan het plannen volgens mij. Maar ik heb dan ook nog helemaal geen ervaring. Kunnen jullie mij je ervaringen vertellen?

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.281
    6.808
    113
    Wij gaan begin april een week naar Zweden. Ik ben dan 28 weken zwanger. Ik denk dat het wel gaat.

Als je gewoon in Nederland blijft kun je volgens mij wel tot 37 weken lekker weg gaan. Mits je je goed voelt natuurlijk.

Leuk idee trouwens, nog wel erg lang wachten, ha ha

9. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Gewoon lekker klussen. Is toch ook mooi in de kamer van fata morgana bevallen???? hihihihihi...
    pfff maar dat je dat kan al die tijd je mond houden. Nee niets voor mij.

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Pfff dat zou ik echt niet lang stil kunnen houden hihi. Wel een superleuk idee, die kamer is volgens mij echt prachtig!! Heel veel plezier alvast :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Leuke verrassing!!
    Ik wens je veel succes om het zo lang nog voor je te houden :D

Deel Deze Pagina