Kan dit behangetje niet vinden online?

Discussie in 'De lounge' gestart door Leraje, 19 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hoi allemaal,
    ik werd vanuit een ander topic naar de Lounge gestuurd omdat hier zulke goeie speurders zitten! Dus wie weet kunnen jullie me helpen ;) Ik was laatst in de Ikea in Duisburg en kwam daar in een voorbeeldkamer een behang tegen. Heb een niet al te beste foto genomen ter herinnering, maar het was wit behang met daarop wilde bloemen en grassen, vooral in groen, met gele, rode, blauwe bloemen. Zie bijlage.

Het behang is dus niet van de Ikea zelf. Ik heb al flink lopen googlen, maar het is me niet gelukt om dit specifieke behang ook maar ergens terug te vinden. Is er hier wellicht iemand die weet hoe ik dit aan zou kunnen pakken, of beter nog, die het wellicht herkent? Ik hoor het graag!

Bijgevoegde bestanden:

2. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Dit behang is de flora van sandberg tyg & tapet.
    weet niet of die te koop is in nederland

Achterkantvandemaan, Cobon en Leraje vinden dit leuk.
  3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Jemig je bent een genie, hoe weet je dat nou zo snel?

4. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Via google lens is deze te vinden. En weet dat ze bij de ikea vaker dit merk behang gebruiken

Leraje vindt dit leuk.
  5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Je zou ook kunnen kijken naar behang van Boras tapeter, of bijvoorbeeld Daisy van William Morris & co. Ik weet meer van zulk behang dat wel in NL te krijgen is (wel duur allemaal) maar m'n brein laat me ernstig in de steek..

Bekijk bijlage 713498

Leraje vindt dit leuk.
  6. Cobon

Cobon Niet meer actief

7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Tx! Ja we hebben een aantal alternatieven gevonden die we ook leuk vinden, maar het leuke van deze van Sanberg vonden we dat hij echt grassen erin heeft en iets onregelmatiger is qua patroon dan de meeste bloemenpatroontjes. Maar als hij niet te bestellen valt in NL dan zullen we moeten uitwijken ;)

En idd allemaal heel duur, maar het zou maar om een klein stukje gaan dus dat scheelt.

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ok! Als je nog meer opties wil geef maar een gil ;) leuk hè deze behangetjes

9. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahah tips of pinterestborden oid worden altijd gewaardeerd!
    Ja ik vind bloemen heel leuk, maar het komt heel nauw bij mij of ik ze tuttig vindt of mooi hahah.

10. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Haha @Leraje geweldig toch de dames hier he? Zo snel zo goed kunnen speuren.

Dit is echt mijn hulplijn nr 1!

Leraje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina