Hee, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Er bestaat (bestond) een website waarop je verschillende afbeeldingen kon bewerken. Je kon dan je eigen tekst in de afbeelding krijgen. Je kon dit bijvoorbeeld doen met vermicelli in de soep, borden boven de snelweg of graffiti. Ik hoop dat iemand weet welke website ik bedoel, want hij staat helaas niet meer bij mijn favorieten... Dit is bijvoorbeeld zo'n foto:
Altijd een constructief antwoord bij de hand, die mamakitty. Maarre, ik weet ook niet meer te zeggen dan: Heel gaaf, ben benieuwd naar de site
deze??? mooie afbeelding - persoonlijke kaart - grappige afbeelding - persoonlijk kaartje - leuke afbeelding - afbeeldingen - bewerken
Of toch deze? Upload your photo and add some bling Op deze site staat een hele lijst aan fotobewerkingsprogramma's. Staat 'ie hiertussen? Hobby's Marianne - Foto s bewerken, Diversen
Thx voor alle optie's. De website die ik bedoelde staat er niet tussen, maar miss bestaat die ook wel niet meer. Ik ben iig al heel erg geholpen. Ik kreeg deze ook nog als tip: RedKid.Net