Zoooo veel hoofdpijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo meiden!

Heeft iemand voor mij de oplossing? Ik heb zo veel hoofdpijn en paracetamol helpt niet. Nu vanmiddag ook aan het overgeven en weet even niet meer wat ik moet doen want als je moet overgeven gaat het natuurlijk nog meer zeer doen :(

Heeft iemand DE tip voor mij?

Ik drink voldoende en krijg ook voldoende rust.

Alvast bedankt!

Liefs!!

2. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Ik weet dat die symptomen in het laatste stadium op zw-vergifteging kan wijzen, maar durf niet te zeggen of dit ook al eerder kan...?
    Misschien voor de zekerheid even de vk bellen, en vragen?

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Bedankt voor je reactie! Ik heb al eerder bij vk aangegeven dat ik zo veel hoofdpijn heb maar ze vroeg of ik gevoelig hier voor was en dat ben ik. Dus ze dacht aan een kwaaltje bloeddruk is gewoon goed.

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Het kan migraine zijn, maar ook een hoge bloeddruk. Ik zou ook even de VK bellen voor de zekerheid. Als het migraine is... volgens mij kun je daar niets tegen innemen..

Edit: oh, zie dat je bloeddruk goed is...

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dacht ik eerst ook aan hoor aan migraine maar zo lang achter elkaar lijkt me sterk ik had al migraine voor de zwschap maar dan is het 1 a 2 dagen en dan is het wel voorbij. Nu is het echt al heel lang gaande echt verschrikkelijk en heb ook nog een dochter van bijna 2 waar ik de hele dag achter aan moet.

Vind het ook zo sneu voor haar mama is de hele dag stil en toch ook wel een beetje sjaggi

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Elke tip is welkom hoor. Sorry ben een beetje wanhopig aan het worden:(

7. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik had ook ineens periode van hoofdpijn, niet ontzettend pijnlijk maar wel vervelend en telkens aanwezig. Bij mij komt het schijnbaar bij m'n ogen weg. Die zijn veel gevoeliger voor licht geworden. Als ik naar buiten kijk zie ik sterretjes. Maar bij veel achter de iPad of mobiel krijg ik weer hoofdpijn. Dus misschien zo veel mogelijk beeldschermen mijden?

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dankje voor je reactie! Helaas sta ik er in de ochtend al mee op en dan zijn mijn ogen toch de hele tijd dicht geweest:p Ik ga zo nog maar een keer een warme douche nemen na dat de kleine meid op bed ligt.

9. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    toen ik van de oudste 2 zwanger was, heb ik ook een week hoofdpijn gehad. migraine achtig gevoel.
    veel rusten en op bed blijven. maar zie dat je al een kindje hebt.
    Dat maakt het wel lastiger.
    of een keer oppas vragen.
    Groet mamsvan6

10. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Heb geen last van hoofdpijn (dus geen ervaring) maar laatst wel gelezen dat Magnesium kan helpen en heb je al gedacht aan acupunctuur? Mag tijdens de zwangerschap en kan hopelijk wat verlichten. Mss zijn er wel homeopathische middelen die je mag hebben? Sterkte!

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Migrainestick helpt super goed, te koop bij oa de Etos. Verder genoeg drinken, op tijd eten en lekker douchen voor t slapen.

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Wat is dat dan een migrainestick? Moet je dat op je hooft smeren ofzo? En kun je die gewoon bij de drogist halen?

Bedankt voor de tip! Wil alles proberen

13. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Zo'n massagespin voor je hoofd, een maskertje, spierontspanningsoefening (website GGZ Drenthe). Voet- en nekmassage. Wandeling. Kersenpitkussentje.

En geen beeldschermen!

Sterkte en succes!

14. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn zwangerschap vanaf 3,5 maand tot ver na de bevalling met migraines achtige hoofdpijn gelopen.
    Ben continue overal op gecontroleerd. Maar konden geen duidelijke oorzaak vinden. Migrainestik gaf wel wat verlichting maar ging niet weg. Bij mij heeft de gyn nu aangegeven dat het mogelijk van de hormonen zijn geweest (ik heb bij hormonale anticonceptie hetzelfde alleen in mindere mate) in combinatie met de stress (slechte relatie). Misschien dat je er iets aan hebt. Misschien helpt een bezoekje aan de fysio, voor ontspanningsmassage van je nek. (Aanhechtingen bij het hoofd, en schouders) misschien kan het wat verlichting geven.

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Bedankt voor de tips dames! Ga maandag een afspraak maken voor een massage verder proberen goed te ontspannen.

16. kimlovesbobby

kimlovesbobby Actief lid

16 okt 2013
    180
    0
    0
    heerlen
    ik heb vanaf dat ik 5 weken zwanger ben iedere week migraine, ben de dag voor een aanval al niet lekker en voel het aankomen, de dag van de migraine kan ik helemaal niks verdragen en moet ook overgeven van de hoofdpijn, en de dag na de aanval moet ik nog heel rustig aan doen.
    volgens de huisarts kan het door de hormonen komen, ik ben ook nog steeds op zoek naar de gouden tip, denk dat ik toch maar eens zo'n migraine stick ga halen, al zou het maar wat verlichting bieden, gelukkig zijn mijn kids al wat ouder, lijkt me met een kleintje thuis helemaal moeilijk hoor

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Migrainestick smeer je inderdaad op je hoofd en in je nek, staat precies op de verpakking. Niet te dicht bij je ogen, het is nogal "scherp" en dan krijg je traanogen.

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Acupunctuur kan ook nog wel eens helpen! Zo kwam ik van mn rugpijn af.

19. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Ik had ergens gelezen in een zwangerschaps boekje dat mensen die al migraine hadden voor de zwangerschap het in de zwangerschap ook vaker kunnen krijgen dus denk wel dat het daar dan aan ligt,, ik heb het zelf namelijk ook,, maar ik doe mijn bril op en na een uurtje is het dan gelukkig wel weggetrokken.

Deel Deze Pagina