hoi, mijn vriend kwam net met 2 namen die hij wel leuk vind. zelf vind ik de namen ook leuk alleen twijfel ik of de namen niet teveel op Emily lijken. het gaat om de namen: Lucy en Macy. wat vinden jullie?
Ik vind ze allebei niet zo bij Emily, maar dat zou ik denk ik bij alle namen eindigend op een Y (ie-klank) hebben.
Ik vind ze geen van beide passen. Vind bij Emily meer iets van Noortje of Jasmijn passen. Iets wat nette namen.
Dat vind ik ook wel ja. Emily vind ik heel stijlvol en damesachtig. Lucy en Macy meer, hoe zeg je dat, kittig/stoer? En ik denk dat Anice deze namen als voorbeeld gaf voor de stijl, dus niet rekening houdend met de herkomst van de naam. Maar meer het gevoel. Lucie vind ik dan wel mooier passen.
Ik vind ze er ook goed bij passen. Het heeft dezelfde klank, maar het zijn wel hele andere namen. Ik vind zelf Macy wat leuker als Lucy.
Emily en Lucy erg leuk! maakt toch niet uit dat ze beide eindigen op een Y? mijn zusjes en ik beginnen alle 3 met de S en eindigen alle 3 met de A (Silvana, Sabrina, Saskia).....is juist leuk. Toevallig twijfelde ikzelf in het begin tussen sanna en sienna....uiteindelijk Lara geworden....ook leuk want begint met de L en eindigd op de A netzoals bij mijn moeder (Linda). Uiteindelijk helemaal blij dat we onze dochter geen Sanna hebben genoemd want mijn zusje is pas bevallen en haar dochtertje heet Sanne.