Oh, Lauren vind ik echt heel mooi! En loopt idd een stuk lekkerder met de achternaam. Wat mensen ervan vinden: sch*t aan hebben! Echt, mensen wennen heel snel aan een naam en zelfs al zouden ze het vooraf een kaknaam vinden, zodra bij die naam een klein mensje hoort vinden ze dat al heel snel niet meer
Ik vind dit eigenlijk een beetje onzin. Ik zou niet een andere naam kiezen omdat er "van die echte boeren" zijn die er een Groningse draai aangeven. Lekker je eigen keuze doen. Nena is een mooie naam en past ook prima bij Veenema. Nena Veenema. Zo erg klinkt dat toch niet. Ik vind het zelfs wel lekker 'bekken'.
Ik vind de combi niet zo mooi. Vind Lauren en Nena beide mooie namen, maar Lauren klinkt wel beter met jullie achternaam. En ja Lauren een kaknaam.. Misschien toch een beetje.
Namen is zoiets persoonlijks. Bij onze Levi keek de helft enthousiast en de andere helft vertwijfeld . Ik heb er geen dag spijt van gehad want het is voor mij nog steeds zo'n stoere naam!! Nena Veenema. Het is niet ideaal, maar ook niet heel erg. Lauren Veenema kan beter, maar als het net niet jullie naam is zou ik het niet kiezen. Je wilt niet een variatie op Nena? Nayra Nayla Nelena Nelina Noelle Noella
Ik vind de combi met Nena ook niet echt lekker lopen. Komt omdat zowel voornaam als achternaam op een a eindigd. Hier hetzelfde..achternaam eindigd op een a. Tja ik ben aangetrouwd maar bij onze kids hebben we er wel rekening mee gehouden. Onze dochter heet Randi Elize...en niet Eliza. Lauren is een leuke naam en combineert goed.
Nena Veenema vind ik persoonlijk nog wel kunnen, de vraag is alleen of ze er misschien mee gepest gaat worden op school. (dan denk ik even terug aan dat berichtje over Neeejnaa veeejnemaa). persoonlijk zou ik dan voor Lauren gaan (vind ik ook een mooiere naam) misschien is Laura een mooie tussenweg?
Ik denk trouwens dat een Nena Veenema niet echt gepest zal worden met haar naam hoor, maar ik zou het zelf wel storend vinden als mensen het zo "zeurend/knauwend" uitspreken.
Lauren vind ik natuurlijk mooier! (goh hoe is het mogelijk). En vind het ook mooier klinken dan Nena ivm jullie achternaam.
Ik vind het ook niet heel lekker lopen, maar vind het niet heeeeel storend. Wat vind je anders van Nona? Of Nenna? Nenna Veenema vind ik weer heel anders klinken. Maar ik vind zelf Lauren veel mooier.
Ook in zeg Lauren. Struikel over de achternaam bij Nena. Persoonlijk was ik gewoon voor Nina gegaan! (maar wellicht komt dat omdat die op ons lijstje staat) Bij Lauren geen moment de linq naar Laurens gelegd eigenlijk. En vind hem helemaal niet kak. Succes!
Ik vind Nena een leuke naam! En idd al die e´s en die a´s is best lastig, maar ook niet storend ofzo! Ik zou voor Nena gaan!