Kan dit de innesteling zijn???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wish88, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hoi Danielle

het kan een innesteling zijn! Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen (ook geen ervaring) maar het klinkt iig als de innesteling

ik zou zeggen op naar je nod en testen maar haha ;D

2. DanielleM

DanielleM Actief lid

11 feb 2014
    101
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Mmm.. Denk dat bij mij de menstruatie is doorgebroken.
    Ik ben 14 januari gestopt met het gebruiken van de nuvaring,dus dit is mijn eerste cyclus zonder anticonceptie!
    Misschien een beetje een stomme vraag.. Maar hoe ziet een "echte" menstruatie eruit?? Echt helder rood bloed? Of.... Is dit bij iedereen verschillend?

Bij mij is het nu best wel veel (vanmorgen toen ik uit bed ging.. meer dan een inlegkruisje bij het afvegen), donker rood?? En wat slijmerig (stolsels?)

Liefs, Daan

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Dat is voor iedereen anders maar als er stolsels by zitten en het je eerste maand is na de nuvaring dan kan het de menstruatie zijn indd

Kijk het even een paar dagen aan?

4. Mwev

Mwev Niet meer actief

Ik heb ook een vraag. Heb zaterdag of zondag mijn eisprong gehad(dit weet ik door echo's ziekenhuis en testen). De donderdag erna had ik ineens bij het plassen bloedverlies. Dit houdt nu al aan tot vandaag. Alleen 1e keer iets helderder rood, nu bruinig. Het is alleen bij het afvegen of af en toe een drupje bij het plassen.
    Had het weekend van en de dag na mijn eisprong gevoelige tepels, nu geen klachten. Af en toe duizelig, maar ja.
    Verwacht aankomende woe/do te menstrueren.

Kan dit een innestelingsbloeding zijn?
    Wanneer mag ik testen?

Hopelijk zijn er mensen met ervaring en tips.

Deel Deze Pagina