Hoi meiden, Hier ook zwaar in twijfel of ik een innestelingsbloeding heb of niet.... Sinds gister wat bloed met afvegen... Vandaag ook maar het is (nog) ver van ongesteld zijn. Ik zit nu op dag 10 dpo... Ben ook vreselijk misselijk maar ik werk op een kinderdagverblijf en daar heerst ook echt van alles.. Ik durf t eigenlijk niet te hopen. Jullie ook dat gevoel? Liefs
Aan de ene kant al namen aan het verzinnen en aan de andere kant niet durven hopen dat het zo is omdat je niet teleurgesteld wil worden? Yep, klinkt bekend! Even een vraagje... wat is dpo? Ik zie het overal, maar ik kan het niet plaatsen.
Spannend! Als ik het goed heb bijgehouden hebben we 1 tester op zaterdag, 1 op dinsdag/woensdag en 3 op vrijdag!
Hallo dames! Ik join jullie als het mag! Heb normale lange cyclussen tussen de 30 en 36 in.. Ik zit nu 5 dpo en had ineens helder bloed toen ik afveegde! Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken! Ik geloof er niets van dat ik nu al ongesteld word, want dan zou ik cyclus hebben van 26 dagen en zo kort is ie in 9 maanden niet geweest! Maar ik geloof ook niet dat ik zwanger ben, wan das te mooi om waar te zijn Maar goed mijn nod is ook 13 februari, ik wacht denk ik tot vrijdag of zaterdag! Ik hou het hier inde gaten! Ben benieuwd hoe de komende week zal verlopen met bloedverlies en kwaaltjes.. Succes allemaal! Xx
Hi Liv, leuk! Ik ben ook erg benieuwd naar de ontwikkelingen de komende week. Morgen gaat Lynnetje als eerste testen. Inmiddels ben jij de vierde die van plan is (rond) 14 februari te gaan testen
Spannend Liv!! Ik moet zeggen dat alles bij mij nu helemaal stil is Geen kwaaltjes meer... zo nu en dan een kleine steek rond mijn baarmoeder/onderbuik maar voor de rest echt helemaaaaal niks ... heeft een van jullie ook zoiets? Het worden hele spannende wacht dagen hahah