Kan dit de innesteling zijn???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wish88, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nee ik snap je hoor maar t duurde 3 dagen en alleen in de ochtend en had het nog nooit gehad. Dus vandaar :)

2. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @vintage... ik denk dat ik morgen ga testen hihi om 0640 als mijn wekker afgaat hahaha :p

keep me updated :)

3. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hihihi ik heb stiekem al zwangerschapstesten besteld maar die zijn morgen binnen en ik moet er om kwart over 5 uit denk niet dat de postbode zo vroeg komt haha dus kan niet eerder dan woensdag :(

4. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Zo, het is alweer druk op het forum!
    Mandy welkom :)

Wat is het een spannende week voor iedereen... Ik ben benieuwd wat de week ons gaat brengen!

@Ilona: Ik weet niet of je wil vertellen welke medicijnen je gehad hebt, maar mijn huisarts/longarts hebben me wat beter begeleid in de keuze voor medicijnen toen ik aangaf dat we zwanger wilden worden. Ventolin bijvoorbeeld (die wordt het meest gebruikt, de blauwe puf) is op zich niet echt schadelijk. Het kan er wel voor zorgen dat je kindje iets harder groeit dan normaal.

Je moet er wat meer een afweging in maken. Normaal kun je hem al gebruiken als je last hebt van je luchtwegen (bijv. wakker liggen door het hoesten, beetje benauwd), maar als je zwanger bent moet je hem pas gebruiken als je het écht benauwd hebt. In dat geval kan namelijk dit medicijn 'minder kwaad' dan het zuurstoftekort dat je anders in je bloed krijgt.

Als je er ook een ontstekingsremmer bij hebt dan kun je vragen naar Qvar. Die kan sowieso geen kwaad.

Het allerbeste is natuurlijk individueel advies door je huisarts, dus ik zou je zorgen nog eens met hem bespreken. Wie weet heeft hij wel een reden om zich nog geen zorgen te maken over de medicijnen (er is nog geen bloedcontact in de eerste weken) of heeft hij de afweging al gemaakt voor je en is het voor jou beter om toch medicijnen te gebruiken, wat de bijwerkingen ook zijn...

Succes!

5. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Oja, hier nog steeds geen bloed trouwens :) Ik krijg toch wel weer hoop... Ik heb zo duidelijk mijn baarmoeder gevoeld de laatste dagen en ik moest echt ieder uur plassen en toch geen ongesteldheid!
    Nu is het weer wat rustiger. We gaan het zien. Nog drie dagen tot NOD.

6. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ilona de winkels zijn nog open (hint ;))

@wish ik vrees dat ik eerder wakker ben zal me t nachtje wel worden.

@mandy het kan nog komen door de pil of je hebt te vroeg getest. Hoop voor jou t laatste!!

7. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mamske
    Wacht je ook tot nod met testen?!

8. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @ mamske ik heb 2 pufjes gekregen flixotide aerosol die mag je niet hebben als je zoals wij zijn ;) en ik heb salbutamol Sdz aerosol die neem ik gewoon in dus Jah ik wacht af :)

@Vintage Rose ik weet het hahaha moet me heel erg inhouden om niet heen te gaan hahaha scheelt ook dat ik geen auto of rijbewijs heb en minstens 15 min fietsen en ik ben zo moe dat ik daar geen zin aan heb hahahahaha

9. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Vintage Rose Tot nu toe is het me gelukt om te wachten ja. Maar als ik zie hoeveel vrouwen hier voor NOD al testen dan gaat het toch wel heel erg kriebelen. Mijn man is alleen erg nuchter hier in... Hij is het type "Waarom zou je testen als de test toch nog niet echt uitsluitsel kan geven?" :D

@Ilona Volgens mij is ventolin idd het merk waaronder salbutamol verkocht wordt... Nouja succes ermee :)

10. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ik heb net de action test gehaald en de kv 2v5...klopt het dat deze met 4 druppels werkt?

Ik durf al niet eens meer te kijken naar de testen laat staan uitvoeren:$

11. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @ Wish hahahahahahaha oké das wel erg Hahahaha mijn vriend zit al van hoeveel ga je er in hemelsnaam gebruiken hahahahahaha

12. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mamske hij is een MAN! Niet luisteren haha :D

@wish
    :D
    Ja de kv werkt met vier druppels dus je hoeft geen maatbeker vol te plassen :D volgens mij moet je de action test aantal seconden in de urine houden. Staat allemaal in de bijsluiter. Komt goed!!!:D

13. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @ilona erg he hahaha.... ik heb het gevoel dat ik net ongi ben geworden :$ ...ben omw naar huist het zal wel niet toch :(

@vintage gelukkig maar :/ ik ga zo die testen even nalezen...als k niet ongi ben

14. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @ Wish O Nee!!!!!! Ik hoop het niet voor je ik wacht met spanning af op bericht :-o

15. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    hallo!

sorry dat ik even niks heb laten horen.

ik lees dat jullie nog steets kwaaltjes hebben! ik duim voor jullie!
    gaan jullie nog steeds vrijdag testen? (teminste de meeste?)
    ik ben ondertussen 3 dagen overtijd, als dit vrijdag nog zo gaan we toch nog een test proberen!

ik ben benieuwd na jullie test resultaten!

16. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Dat was dus zooo schrikken heb goddank alleen een dikke klodder witte afscheiding (sorry sorry voor de smerige detaills)

heb meteen even de action test gebruikt... natuurlijk al middag urine...maar een omo wit resultaat :(...morgen nog maar eens wagen? Of nog een dag geduld xD

17. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Oké gelukkig voor je dat het vals alarm was

18. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meiden; de action test heeft een hele slechte betrouwbaarheid; ik zou die van kruidvat doen.

19. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk he zo'n vrouwen clubje, de lichaamssappen vliegen je om de oren :D geeft niks hoor wish zolang t maar geen bloed is!! Ik zou morgenochtend proberen met ochtendurine! Niet teveel drinken voor je naar bed gaat.

@lynnetje spannend meid!

20. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL

Helemaal mee eens!

Deel Deze Pagina