Hallo, 8 april: mijn laatste menstruatie 24 april: positieve ovulatietest 25 april: hele dag buikpijn waarschijnlijk in de nacht van 25-26 april: eisprong gehad 3-4 mei: trekkerig gevoel onderbuik 5 mei: bij kracht zetten ivm verstopping wat licht roze verlies (1 veeg op wc papier), en nee geen kapotte aambeien want mijn ontlasting was zo verstopt dat het er niet eens uitkwam. Dus ik vraag mij af of dat het roze verlies van de innestelling zou kunnen zijn. Ergens weet ik natuurlijk wel dat het er van kan zijn, ik bedoel bij alle drie mijn zwangerschappen (laaste is mk geworden) heb ik een innestellingsbloeding gehad, maar soms wil je het gewoon even van een ander horen
het kan zeker... maar het hoeft niet... ik heb het gehad met idd een zwangerschap, maar helaas ook met een ongie... zo heb ik ook gister en eergister een veeg rood/roze gehad... verder niets... mijn nod is tussen maandag en vrijdag... maar durf er zelf niet echt meer op te hopen...
Dag Linda, Ik heb hetzelfde voor. op 11 april: laatste menstruatie op 22 april: positieve ov test op 23 april: positieve ov test op 23 en 24 april: buikpijn (waarschijnlijk eisprong) nu vandaag 5 mei: deze morgen eventjes buikkrampen had en verlies ik wat bruine afscheiding. nu geen buikpijn meer, wel raar gevoel en heb wel al van 3 mei hevige hoofdpijn. Vroeg het mij ook af of dit nog innestelingsbloed kan zijn, maar durf er echt niet meer op hopen
Ik zie dat je toch zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik zit een week voor NOD en heb klein beetje bruinige afscheiding. Vind het dus ook spannend of het de innesteling is..
@TS, bij jou kwam het veegje bloed dus door de innestelling, gefeliciteerd @All mine, spannend bij jou zeg!! Ik had enkele dagen geleden ook een sliertje bloed in mijn afscheiding en diezelfde avond zelfs felle steken in mijn buik op het moment dat ik in bed wilde gaan liggen (moest zelfs 5 minuutjes wachten tot ze voorbij waren) een dag later een veegje bruin en tot nu toe niets meer
hoi hoi, ik heb even een vraagje, ik heb altijd een heel onregelmatige ciclus (van 2 week tot 10 week) alleen sinds de geboorte van onze zoon gaat het eigenlijk redelijk (tussen de 30 en 33 dagen) nu zou ik op 21 mei weer ongesteld moeten worden, alleen heb ik vanaf zaterdag al iets rood, soms bruin, soms licht rose slijm. kan het de innesteling zijn en vanaf wanneer zou ik kunnen testen? we hopen nl heel erg op een brusje voor onze zoon, alleen gaan we er stiekum van uit dat we er wel weer een tijd op moeten wachten, bij onze zoon waren we een jaar bezig, en nu nog maar 2 maandjes, dus het zou wel een heel wonder zijn als het nu al zou kunnen zijn.
hier ook en vraagje.. donderdag 10 mei een eisprong gehad duidelijk gevoeld.. zag het ook aan men tempstijging.. 2 dagen later had ik een geel klodder slijm, 5 dagen na men eisprong smorgens beetje bloedverlies en de rest van de dag bruinverlies gehad.. vandaag 6 dagen na eisprong ineens weer veel rekbaar slijm??? beetje roos van kleur.. ik snap van men cyclussen niks meer.. toen ik het bruinverlies zag dacht ik direct dat men kans voor deze maand voorbij was omdat ik in men andere cyclussen het ook had de dag na men eisprong en dat een paar dagen.. dan volledig droog en 2 dagen voor nod weer bruinverlies.. ik wil namelijk nu wel eens weten hoe je aan dat bruinverlies komt? ik heb uitstrijkje laten nemen alles was in orde.. en is er altijd een temperatuurschommeling? ik zit namelijk al 3 dagen met dezelfde temp 37,0 en ik temp elke dag op hetzelfde tijdstip smorgens als ik uit men bed kom.. ik begin stiekem toch weel heel ongeduldig te worden... groetjes kelly
Gefeliciteerd!! Hier precies hetzelfde 3,4,5 mei een van CB digitaal. Nu sinds zaterdag soms een heel klein beetje als ik dus een grote boodschap moet doen . Niet bij plassen, niet in mijn ondergoed. Hoop dat ik hetzelfde heb
Hee meiden, ik heb hetzelfde als jullie! Ik kan ook pas testen vanaf 24ste duurt nog zo lang. Hoop voor jullie een knaller!