Hey meiden Als het allemaal doorgaat ga ik in augustus/september weer naar school (BBL). Nu ben ik zelf bijna 10 maanden bezig (helaas net ongie geworden) om zwanger te worden. Ik weet zelf niet zo goed wat ik nu zal doen....stoppen met pogingen en gaan voor de opleiding of ondertussen gewoon nog verder proberen? Zelf zie ik het niet zitten om na de opleiding verder te gaan met zwanger worden, omdat we dan weer 3 jaar verder gaan en de kids dan (bijna) 12/13, 10/11 en 6 zullen zijn en ik ook misschien wel weer doorleren. Wie heeft er ervaring met zwanger worden en een opleiding volgen, waar liep jij tegen aan, deden ze moeilijk bij je leerbedrijf?
Hi, even een kort berichtje, heb niet veel tijd maar ik merk dat ik veel meer met zwanger worden bezig ben dan met mijn bbl studie!! Ben veelste veel bezig met symptomen en eisprong en deze site!! Als ik het over mocht doen zou ik toch zeker weer hiervoor kiezen want ik ben nog niet zwanger.. Toch bracht en brengt het veel stress mee. Sommige kunnen het aan en ik hoop dat je zo iemand bent! Liefs
Tja, ik denk dat dat een keus is die je echt zelf moet maken meis. Bij mij duurde het de eerste keer 17 maanden voor ik zwanger werd en inmiddels zijn we voor nummer twee bezig en zit ik alweer in ronde 11. Ik zou echt nu mijn wens voor een tweede kindje kunnen opgeven. Maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk. Ik ken je verdere situatie ook niet. Als ik in die situatie zou zitten zou ik wel blijven proberen en evengoed gaan leren. Je weet nooit hoe lang het allemaal gaat duren en er is altijd wel overal een oplossing voor. Goed bij je zelf na gaan wat voor jou (en gezin) het belangrijkste is meid, dat telt, verder niks!!!! Succes met je beslissing!
Meis.. Wij zijn bezig voor on eerste kindje en ik volg een HBO studie ernaast. Ben net et jaar twee begonnen. Ik raad het je aan. Het is juist een goede afleiding naast de rest.