Hoi, Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger en ik heb sinds twee dagen last van een beetje buikpijn maar heb meer last van een zeurende pijn aan de linkerkant van m'n rug die dan naar m'n zij trekt. Het lijkt een beetje op de pijn die ik normaal heb tijdens een eisprong. Ik heb in december 2006 een miskraam gehad met 10 weken zwangerschap en ik maak me nu best wel zorgen dat ik weer een miskraam krijg of misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb door de pijn aan m'n zij/rug. Ik heb die pijn niet gehad toen ik de eerste keer zwanger was. Is de pijn misschien normaal zo vroeg in de zwangerschap? Alvast heel erg bedankt, Tamara
Hi tamara Gefeliciteerd met je zwangerschap, de klachten die je beschrijft komen regelmatig voor en hebben te maken met het groeien van je baarmoeder. Dat je het de vorige keer niet hebt gehad maar het duidelijk dat elke zwnagerschap weer anders is en dat je het neit met elkaar kunt vergelijken. Helaas is het nu n og te vroeg voor een echo maar je kan alwel je verloskundige bellen want omdat je een miskraam hebt gehad doen ze soms de echo wat eerder bij 6-7 weken, Groetjes imke
Beste Imke, Heel erg bedankt voor je antwoord en ik probeer heel positief te blijven en ervan te genieten. Met vlagen heb ik dezelfde klachten soms nog en dan schrik ik weer. Kan je deze klachten je hele zwangerschap doorhouden? Ik mag 19 juni voor het eerst naar de VK, dan wordt er gekeken wanneer de eerste echo zal plaatsvinden. Alvast bedankt, Tamara