Steeds slechter slapen, baby 5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bamsekram, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamsekram

Bamsekram Actief lid

10 nov 2012
    136
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen!

Wij hebben een baby van 5 maanden die momenteel steeds vaker wakker wordt 's nachts. Eerder konden we hem nog wel een speentje geven, maar nu helpt dat ook niet meer. Voeden is ook niet de oplossing. Toch zijn er ook nachten dat hij wel doorslaapt en pas rond 7 uur wakker wordt, maar dat is steeds minder vaak. Vannacht zijn we bezig geweest van 4 tot 6. Om 6 uur gaat de wekker voor mijn man.

Hij ligt ingebakerd en dat leek altijd goed te helpen. Hij draait nog niet maar we vragen ons nu af of het tijd wordt om te stoppen. Ik heb het een aantal keren geprobeerd overdag met een slaapzak met mouwen, maar dit was echt drama. Hij wurmt eerst het speentje uit zijn mond en gaat dan met uitgestrekte armen (liggend) liggen brullen. Is dit iets waar je doorheen moet? Of is de onrust gewoon een fase?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook vanaf 4,5 maand, dus denk een fase. Werd een paar dagen weer beter en nu weer slechter ivm tandjes.

3. Bamsekram

Bamsekram Actief lid

10 nov 2012
    136
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Tandjes verwacht ik nog niet. Zijn broer kreeg de eerste met 15 maanden. Het zal idd wel een fase zijn. Vandaag ook weer een hopeloze dag achter de rug. Weinig slaap en heel veel huilen. Ik hoop dat komende nacht beter gaat, want het vreet energie. Hij slaapt al slecht sinds de geboorte ivm reflux en erge krampjes. Het ging een tijd beter, maar nu voelt het of we terug bij af zijn. 4 uur slaap per nacht is echt te weinig!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Misschien wil hij op zijn buikje slapen?

Deel Deze Pagina