Wow wat fantastisch! Bereid je alvast voor op de mensen in je omgeving die gaan zeggen: "ik zei toch dat als je het los zou laten, dan gebeurt het!" Probeer dit soort mensen niet te (hard te) slaan.
Wauw wat een super mooi cadeau! Heel bijzonder en ik zeg van harte gefeliciteerd en wens dat dit uit mag groeien tot een prachtige baby over 8 maanden ❤
Ohhh!! Dit kan toch geen fake positieve test zijn?! Mooi duidelijk. Ik hoop super hard dat jij de komende dagen een donkerder streepje hebt en eindelijk wordt beloond voor het lange wachten!!
Ik had precies zo'n zelfde mooie streep op 12 dpo en zie hieronder . Dus ik zeg van harte gefeliciteerd!!!
Wat een mooi verhaal, ik hoop dat t je over 8 maanden een prachtig baby in je armen hebt❤️❤️❤️❤️. Heb je nog getest vandaag?
Ik kon me niet bedwingen en heb weer getest. Lijkt iets lichter? Ik moet me niet gek maken. I know.... is ook nog geen 24u sinds vorige test Bij terugkijken foto's vind ik het 'lichter' toch wel meevallen
Eehh hij lijkt op mijn scherm juist donkerder hoor! Volgens mij nemen de hormonen al een loopje met je (grapje, he).
Echt he?! Op de foto's lijkt ie donkerder. In real life lichter... Heel raar... maar ik denk toch echt wel positief! Zaterdag NOD dus dan een 'normale' proberen. Zijn de KV 2v5 dan wel aan te raden?