De consensus hier op het forum is toch wel echt dat de Predictor-testen het best van allemaal zijn. Daarnaast kan het nog meer verwarrend zijn als je met twee soorten tests gaat testen, omdat de resultaten zullen verschillen. Mijn tip is dus proberen te wachten tot zaterdag en er dan een Predictor tegenaan gooien .
Gefeliciteerd! Bij mij was ie na opdrogen een heel andere kleur dan toen ik hem net gedaan had dus wellicht ligt het ook daar aan! Ik vind het een mooie streep, en binnen 24 uur inderdaad niet al te veel stressen. Wat bijzonder❤️
Oh ik hoop dat ik kan wachten.... Ik ben opeens zo onzeker Vannacht om 3.30u wakker geworden. Daar schrok ik van, want dat heb ik nl altijd vlak voor start ongi Borsten minder gevoelig. Nog wel misselijk maar minder dan gister (maar had bij eerdere zwangerschap ook middagmisselijkheid). Maar ja, die testen he?!!! Nooit positief getest voor nod (na nod ook maar 2x hahaha) Had ik maar een luikje in mn buik Pppffff lastig....
Kon het niet laten: 'zelfs' kv 2v5 is positief Wat onwerkelijk nog.... Maar wel erg vreemd dat de kwaaltjes minder zijn
Haha, heerlijk! En maak je niet druk over de kwaaltjes, het zegt zo weinig. Ik heb twee zwangerschappen met onwijs veel kwaaltjes gehad, dat bleek beide keren een missed abortion. En deze zwangerschap? Niks noppes nada. En ze zit er toch echt al 30 weken . Nu gaan genieten jij, potverdorie!
Dank voor je reactie! Ik dacht dat ik het allemasl wel wist, door de wol geverfd zeg maar, maar toch slaat die angst en onzekerheid toe Ik ga maar gauw een 0.0% biertje nemen hahaha, heb ik nu wel verdiend
Wauw, ik vind dit toch altijd de mooiste verhalen. Meid wat geweldig, gefeliciteerd!! Hoe reageerde je man?
Meid, je bent amper 4 weken zwanger. Dan hoef je echt nog niet veel kwalen te hebben. Ik spreek je over 2/3 weken nog wel eens als alleen de gedachte aan dat 0,0 biertje je al doet kokhalzen. Haha. Gefeliciteerd! Enne, proost!
Dit trouwens mijn testen van 25/6/ Mijn is nog beetje in shock Hij kan het nauwelijks bevatten. Hij had er nooit rekening meegehouden. Voor hem was een no go om opnieuw icsi te gaan doen. Dus deze spontane zwangerschap is een geweldig cadeautje Toen ik zwanger werd van mijn dochter, was de punctie op 8 juni. Nu mijn ei op 8 juni. hoe bizar. Zelfde at datum obv zelfcalculatie...
Eerste echo? Tja goeie vraag... Na de icsi was het bij 6+2. Toen bleef ik ook daar voor controles eerste 3 mnd... Ik heb geeneens een vk hier (woonden eerst in andere stad). Van het weekend maar een googlen... ik hoop op een vroege echo.. In fertiliteitscentrum had de arts bij laatste gesprek gezegd dat ik mocht bellen voor vroege echo bij spontane zwangerschap. Dat doen ze bij hun patienten die jaren in mmm hebben gezeten en spontaan zwanger worden. Maar da's 2 jaar terug... nou ik kan allicht gokje wagen
Gewoon bellen, zij houden ook van dit soort succesverhalen. Gefeliciteerd en geniet van je 0.0 weet uit ervaring dat je zd inderdaad over een paar weken helemaal niet meer wil drinken
Bij deze mijn test van vanmorgen. Dit is met de Predictor Express gedaan Ik ben zo blij!! Natuurlijk ga ik vreselijk spannende en onzekere weken tegemoed