Onduidelijke test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dorientje, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Hallo allemaal,

Ik ben Dorien, ik ben nieuw hier.

Ik en mijn vriend proberen al enkele maanden zwanger te worden, en gisteren hebben we een test gedaan.

Maar die test was zeer onduidelijk.

Normaal verschijnt er in het resultaatvenster een roze streep op een witte ondergrond, wij hadden een witte streep op een roze ondergrond...

Ik ga straks een nieuwe test halen, maar vind dit toch wel iets heel raars?
    Zijn er nog die dit meegemaakt hebben?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Dorientje, welkom hier!
    Ik heb hetzelfde ook een keer gehad. Nadat de test helemaal opgedroogd was, trok het roze weg. Er bleef wel een vaag grijzig lijntje staan, maar dat bleek een indrooglijntje te zijn :-?

Als ik jou was zou ik nog even een andere test proberen, denk dat dat het enige is wat je duidelijkheid kan geven. Succes :)!

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb 1 keer gehad dat ik een valse uitslag had. Ik had 's morgens een test gedaan en zag niks, geen 2de streepje. Ik ben toen gaan werken. Na een paar uur kwam ik thuis en keek nog even naar de test en daar stonden 2 dikke strepen. Ik heb de uitslag (gelukkig) niet serieus genomen want toen ik een dag later weer een test deed was hij negatief.

Maar even over jouw test: na hoeveel tijd heb je gekeken? ik duim voor je dat de andere test wel een goede uitslag geeft!

Deel Deze Pagina