Snel zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamahil, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Vorige week heb ik met bijna 6 weken zwangerschap een vroege miskraam gehad....

Liefst wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer zwanger worden.
    Volgens de verloskundige heb ik er kans op om meteen weer zwanger te worden en anders toch redelijk snel omdat je lichaam dan het hormoon 'herkend'.

Wie was meteen zwanger?
    Ben aan positieve verhalen toe....:)

Bedankt alvast voor jullie reacties!!

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat erg van je miskraam, sterkte. Ik ben helaas niet meteen zwanger geraakt na mijn miskraam maar andere dames in mijn omgeving wel, en op het forum vind je ook veel positieve verhalen. Heel veel succes met zwanger raken van een lieve plakbeeb:)

3. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Ja, valt echt tegen vind ik hoor een miskraam, vond jij niet?
    Jij ook heel veel succes, hopelijk houden we snel weer allebei een positieve test in handen!!

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    K heb half juni een miskraam gehad. We zijn er deze maand weer echt mee bezig. De eerste eisprong na ma heb ik wel gevoeld (niet wetend dat het de eisprong was) en hebben we "gewoon" gemeenschap gehad. Je kan direct weer zwanger worden als je daar aan toe bent. Je mag alleen geen gemeenschap hebben na een vmk mk of ma als je nog bloed verliest, dit ivm infecties. K snap heel goed datje zsm weer zwanger wilt worden maar laat je lichaam En geest even tot rust komen. Zeg nu niet dat je dat niet doet, voordat t verkeerd overkomt maar k bedoel t goed.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier nog last van 'naweeën' van de miskraam gisteren. Wat was dat heftig zeg! Echt een mini-bevalling met vreselijke krampen/weeën en dat 6 uren lang :( lag gewoon te puffen, net als met mijn bevalling. Gemeen iets hoor van moeder natuur, geen baby, wel mega veel pijn. Hebben/hadden jullie ook veel napijn? Hier nog met een kruik op de bank en veel pijnstillers om het enigszins dragelijk te houden. Manlief wil nog niet weer gelijk proberen om zwanger te worden. Ook hij vind het best heftig allemaal...

6. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 2 weken geleden een miskraam gehad met 11 weken.
    Het is echt verschrikkelijk want ik ben in shock geraakt en in het Zh beland voor een spoedcurretage.
    Ik heb voor mijn gevoel een engeltje op mijn schouders gehad.
    Maar ik geniet nu wel meer van de kleine dingen.
    Wij gaan er niet echt voor als ik weer zwanger raak is het mooi zo niet dan ff niet.
    Dus ik weet nog niet of ik snel weer zwanger zal zijn.

7. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    12 juli heb ik een miskraam gehad met 9 weken (MA)
    Was 1e ronde gelijk raak na stoppen met de pil.
    We kregen met 8wk 3dgn een echo waarop het vruchtje te zien was met een mooi kloppend hartje. Alleen het vruchtje had de grote van 7 wkn 0 dgn. Dus we moesten na 1 wk terugkomen voor een controle echo. Toen bleek het hartje gestopt te zijn met kloppen :(. Miskraam opgang laten komen dmv medicatie (Cytotec). 2,5 uur na inbrengen van de tabletten vruchtje verloren met behoorlijk wat bloed. 2 wkn doorgevloeid en sinds 26 juli geen bloedverlies meer. We willen heel graag weer zwanger worden, en zijn nu dus in rond 1. Heb altijd een hele regelmatige cylcus gehad en ook toen ik stopte met de pil werd ik netjes na 28 dgn ongi. Heb nu ook al wel 2 negatieve zwt gehad dus ik weet zeker dat t hcg uit mn lichaam is. Heb dus ook behoefte een positieve verhalen!!

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wat een heftig verhaal Dolfijn!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier zat er steeds wel een tijdje tussen Ik heb in 6 jaar tijd 9 miskramen gehad en tussen de laatste miskraam en mijn 1ste goede zwangerschap zat 2jaar. Heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet en succes met zwanger worden

10. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik was in de 4e ronde na de mk alweer zwanger:)

11. leutjj

leutjj Niet meer actief

Sterkte met het verlies.
    Ik heb vorig jaar september een miskraam gehad, in december weer zwanger geworden. Nu nog paar weekjes dan komt ons wondertje.
    Hoop voor je dat jullie snel zwanger worden.

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dankje wel leuttj.. Jij succes nog even met de laatste loodjes!

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mamahil wat vervelend dat het is misgegaan. Sterkte daarmee!
    Ik heb het met bijna 7 weken gehad en het bloeden was bij mij vrij snel over, na 5 dagen al. Mijn cyclus was maar 3 dagen langer en meteen weer zwanger geworden. Inmiddels al 19 weken zwanger :)

14. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jeetje meiden, wat een nare verhalen allemaal hier...
    Een miskraam is gewoon zo verdrietig!

Zelf ben ik 25 januari gecuretteerd na een MA bij 7w2d en op 19 maart hield ik alweer een positieve test in handen (ronde 2 na de curettage).
    Helaas werd dit een vroege miskraam bij 4w4d en daarna ben ik (nog) niet opnieuw zwanger geworden. Ik zit nu in ronde 5 na de laatste miskraam.

Succes allemaal, hopelijk zijn we snel weer zwanger en blijft die zwangerschap goed gaan!

15. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Bedankt!!
    Wat fijn dat je zo snel zwanger was, khoop dat het bij ons ook zo is!

Verder iedereen heel veel sterkte, wat een heftige verhalen soms!

16. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Meiden, ik heb nog een vraagje....

Na mijn mk heb ik maar 5 dagen stevig gevloeid, daarna was het nog 1 dag minder en toen helemaal weg.
    Die dag heb ik een ovulatie-test gedaan, dat had mijn verlosk geadviseerd om te zien of die positief zou uitslaan maar dat deed hij niet dus dat was goed.

Echter... 8 dagen na de mk voelde ik me anders en heb weer een ovulatie-test gedaan en deze was zwak positief! De volgende dag weer en ook deze was zwak positief!
    Omdat ik niet goed wist wat dit betekende toch maar geklust natuurlijk maar na 2 dagen zijn de testen weer negatief geworden..
    Kan je zo snel na een mk al een eisprong hebben??
    Of was het gewoon vals alarm en komt mijn eisprong nog?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

17. Glo

Glo Lid

31 jul 2013
    6
    0
    0
    Begin juli MK gehad bij 7 weken. Ik denk dat ik een van de weinigen ben die absoluut geen pijn heeft gehad tijdens de miskraam. Bloeden was ook bijna niets... (Ben normaal gesproken enorm zwaar ongi, zeer veel bloedverlies (zeker een week lang) en bijzonder veel en pijnlijke buikkrampen) Heb het daarom snel en goed verwerkt/achter me/ons kunnen laten. Ronde 1 is helaas niet gelukt. Merkte dat tijdens deze ronde mn baarmoeder steeds erg laag lag waardoor gemeenschap niet prettig was. Nu lijkt alles weer normaal en gaan het weer proberen in ronde 2 ;)

Tijdens deze cyclus heb ik geen ei gevoeld, wat ik normaal gesproken wel altijd voel.. Je lichaam geeft het aan als het weer zwanger kan worden.

Succes allemaal!

18. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Heb net weer een ovu-test gedaan en deze was nu wat sterker positief!
    Ik heb toch het gevoel dat ik nu echt mijn eisprong ga krijgen en dat het vorige week loos alarm was!

19. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 2 miskramen en daarna direct weer zwanger :)

20. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina