Kan dit een indroog/valse streep zijn??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miesje25, 17 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Hoeveel DPO zit je nu?

Miesje25 vindt dit leuk.
  2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

He balen!!
    De action inderdaad maar laten liggen!

Miesje25 vindt dit leuk.
  3. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Wat is er toch de laatste tijd aan de hand met al die dikke valse indrogers van kv en action, dit is nu al de zóveelste in een topic deze maand. Mensen die deze testen maken zouden zich eigenlijk dood moeten schamen, zoveel vrouwen valse hoop, bah ik word daar echt boos van :mad:

Nellie999 en Miesje25 vinden dit leuk.
  4. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Tussen 12-15 dpo

5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ik las dat die predictors ofzo wel erg goed zijn in ieder geval. Ik had in januari binnen afleestijd een duidelijke roze tuurstreep op zo een action test! Ik naar mijn man hollen en riep IK GELOOF DAT IK ZWANGER BEN!!! Mijn man helemaal van de kaart en happy. Wat denk je ik doe gewoon omdat ik het niet geloofde en toch wat testen over had een 2de test van de big bazaar en negatief! Ik kon me ogen niet geloven! De volgende dag clear blue met die kruisje vet negatief!.. 1 week later weer getest wederom negatief! En toen werd ik ongesteld.. :confused: was dus een vals positieve test! Maar als je m zou zien zou je me meteen feliciteren.

Miesje25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina