heb net 2de miskraam achter de rug .. de eerste was met 3 weken en paar dagen, de tweede net met 4 weken... heb normaal een heel regelmatige cyclus... 28 dagen.. nu momenteel al 6-7 dagen overtijd en nog steeds niks te zien, ook nog geen tekenen van ongi te bespeuren, dan heb ik normaal harde buik, nu niks... ben wel al tijd weer wat misselijk, vooral als ik al tijdje niet meer gegeten heb , pijnlijke (.)(.) en weer bultjes rond mijn tepel, ook aders te zien..., en rap moe... heb al verschillende testen achter de rug en ze blijven NEGATIEF grr balen denken jullie dat ik mss nog kans heb dat ik zwanger ben?
Misschien zou je even na de dokter moeten gaan om bloed te prikken. Dan weetje het zeker! Ik hoop het echt voor je meid! Dat zou zo super voor je zijn. Liefsss..
hmm.. na dit bericht te typen kreeg ik tijdens de middag klein beetje bruinverlies.. heel doorzichtig ook.. mss aankomende ongi... wrs wel dus
gisteren beetje oud bloed verloren... daarna niks meer.. wat kan dat zijn? ben nu al 7 dagen overtijd
Ik zou maandag even naar je huisarts gaan. Wij kunnen wel gaan gissen, maar dat heeft ook weinig zin.