kan dit een innesteling zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marjan01, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi allemaal,

ook ik ben nieuw hier,
    ik heb ook mijn eisprong gehad op 25 dec, dit weet ik aan de hand van een test.
    En ik heb hem duidelijk gevoeld, nu had ik de dgn erna ook krampen en steken gehad dat was nieuw voor mij dus dacht wie weet zit het deze mnd wel goed..
    Ben namelijk al een tijdje bezig met zwanger worden
    Nou had ik sinds vanochtend licht roze afscheiding en moet vrijdag of zaterdag ongi worden..
    Heeft iemand dit ook eens mee gemaakt.

liefs..

2. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hoi meis, ik wil je geen valse hoop geven, maar dat is precies zoals het ging toen ik zwanger was van mijn eerste..... veel succes... ik duim voor je....laat je weten of het goed is gegaan?

3. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,
    Leuk dat er zoveel gereageerd wordt in deze topic.
    Fijn om ervaringen met elkaar te kunnen delen.

Ik wacht nog steeds in spanning tot de dag dat ik kan testen.
    Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik echt klachten heb. vooral dat maakt me erg onzeker.
    Maarja, meer dan wachten kunnen we niet!
    Groetjes

4. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    bij mij was het helaas geen innesteling.
    Gister ongi geworden.
    Ik hoop dat jullie meer succes hebben deze maand!!

5. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ miep8, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Had zo gehoopt dat we hier veel goed nieuws zouden hebben.

6. Vlinder05

Hoi tanya,

ik hoop het ook, maar ben bang van niet, wordt steeds iets meer..
    Maarja mijn temp is nog steeds hoog..
    En Miep vervelend, hoop dat het snel lukt!
    Groetjes

7. nora96

nora96 Niet meer actief

hoi allemaal, ik had laatst ook een berichtje geplaatst maar daar is nog niet op gereageert.. Jammer! ik heb gisteren ook een test gedaan die was negatief.. ik ben nog niet ongesteld geworden. Kan ik ook te vroeg getest hebben? mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil moet dus nog komen.

groetjes en succes allemaal

8. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nora,

Als je 4 januari ongesteld zou moeten worden, dan heb je vast niet te vroeg getest.
    Je eerste menstruatie na de pil moet nog komen........
    Dat kan soms wel even duren..., bij de ene gaat alles meteen weer z'n gangetje en bij de ander moet alles beetje bij beetje op gang komen.
    Natuurlijk kan het bij de eerste ronde meteen raak zijn, maar als de test nu negatief aangeeft, zal het wel niet zo zijn.
    Ik zou zeggen wacht het nog even af.
    Antwoord op je vorige berichtje: bloed verliezen tijdens de daad is niets ernstigs, misschien iets te fananatiek bezig geweest? Soms raak je iets van de binnenkant en dat kan wel eens wat bloed geven.

Groetjes

9. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    Marjan, hoe is het? hou je het wachten nog vol??

10. nora96

nora96 Niet meer actief

hoi jull,
    bedankt voor je reactie.. ik wacht het nog wel even af.. hoe lang moet ik maximaal wachten tot de volgende ongesteldheid? heb er allemaal nog geen verstand van. haha..
    groetjes

11. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Miep, het wachten begint nu wel steeds moeilijker te worden. Ik heb al een paar keer de neiging gehad om te testen maar weet gewoon dat ik beter kan wachten tot de dag na mijn NOD.
    ben alleen bang dat de teleurstelling zo groot is als het niet zo blijkt te zijn.
    En hoe gaat het met jou? Ben je erg teleurgesteld?

12. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    @ Marjan, Spannend hoor!!!
    Ik ben niet heel erg teleurgesteld hoor, tuurlijk wel jammer, maar ben net 4 maanden bezig en ik heb het gevoel dat ik elke maand dichterbij kom, zegt natuurlijk helemaal nix..
    Maar eerst word ik in juli tante :):) Dus ben evengoed een beetje in de wolken :)

13. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Miep, wat knap dat je er zo mee omgaat!
    Ik probeer het ook altijd positief te bekijken.
    doordat je regelmatig leest dat het sommige mensen niet lukt om zwanger te worden wordt ik ook wel eens bang dat dit ook bij ons zo zou zijn. Maar omdat we nog maar zo kort bezig zijn moet ik me daar toch nog niet al te druk om maken.
    meestal wordt ik op zaterdag ochtend ongesteld, dus vind het nu toch wel erg spannend, en zou willen dat het morgen was!

14. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Helaas was het bij mij geen innestellingspijn maar ontpillingspijn.
    Vandaag weer ongi geworden, wel mooi optijd, dus dat is wel fijn.
    Loopt de cyclus in iedergeval lekker.
    Gelukkig voelde ik nu de ongi echt aankomen, de vorige 2x had ik een dikke week ongi pijn en liep elke x naar de wc omdat ik echt dacht dat ik ongi was geworden, maar nee hoor:$. Er zijn heel wat tampons door gegaan, haha.
    Deze keer dus flinke buikpijn vanaf het innestellingsmoment, maar helaas.........
    Op naar ronde 4.
    En hoe gaat het met jullie? Was het wel innestellingspijn?
    Marjan jij moest vandaag toch ook ongi worden?
    Hoop voor je dat het wel innestellingspijn was.

Fijn weekend allemaal.

15. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Jull, wat vervelend dat je ongesteld geworden bent. wel fijn dat je cyclus goed loopt en dat je nu niet zoveel pijn hebt.

Ik moest inderdaad vandaag ongesteld worden, maar ben dit niet geworden! morgenochtend moet ik werken, in de middag willen we testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ben wel echt zenuwachtig.

16. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Nora;
    Ik ben 2 jaar geleden gestopt met de pil om over te stappen naar een wat lichtere pil. Ben toen 3 maanden lang niet ongesteld geworden. Toen ben ik na overleg met de HA gewoon met de nieuwe pil begonnen en is alles weer gaan werken.
    Nu ben ik 3 maanden geleden wederom gestopt en was ik meteen na 29 dagen ongesteld....ik was erg blij kan ik je vertellen dat het toch allemaal weer werkte...
    Dus het zou nog even kunnen duren voordat je ongesteld wordt na stoppen met de pil.
    Ik had de eerste keer de Diane 35 pil; weet niet welke jij had?

17. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    @marjan, en? en? en? en?

18. Vlinder05

Hoi Meiden!

nou hier helaas in alle hevigheid ongi geworden.
    nu afspraak gemaakt met de huisarts, wij zijn namelijk al ruim een jaar bezig..
    Dus afwachten nou maar weer.
    Iedereen succes he!!

19. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik had zoals jullie weten eigenlijk afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden maar ben dit niet geworden!
    zondag een test gedaan maar deze was negatief. ook de test van vandaag was negatief. Nu dus nog maar afwachten en hopen dat de ongesteldheid uitblijft!

20. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marjan, wat spannend zeg, hoop het zo voor je!
    Was je bij de 2 andere keren wel optijd ongesteld?

Groetjes

Deel Deze Pagina